פרטי התלונה

תלונות טרקלין חשמל

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי עמידה בהתחייבות+מתן שירות לקוי ולא אמין נושא התלונה:
‏יום שני ‏21 ‏יוני ‏2010 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
לחי 4 כתובת:
ראשל"צ סניף חברה:
תיאור הבעיה:
הזמנתי טלוזיה ביום שני וההזזמנה אושרה ביום שלישי.
בעט הקנייה המוכר התחייב בפני שהמוצר יגיע עד 3 ימים,דהווינו עד יום שישי ה-25/6/10. ביום שישי התקשרתי לשאול אם המוצר הגיע ואמרו שלא ושהוא יגיע ביום ראשון.
יום ראשון התקשרתי ואמרו שהוא לא הגיע אז בקשתי מהם להתקשר לספק(ישפאר) ולשאול אותו באיזה יום הוא צריך להגיע-הם לא הסכימו ואמרו שהם לא עושים את זה כי יש הזמנה ושזה יגיע הם יתקשרו אליי.
התקשרתי לבד לישפאר והם אמרו לי שאין את הטלוזיה הזאת במלאי ושרק ביום שישי (באותו יום שהייתי אמור לקבל את הטלוזיה לפי ההתחיבות שלהם) הגיע ספינה עם המוצרים האלה ויקח יום יומיים עד שהיא תסופק לחנויות.
התקשרתי שוב לטרקלין חשמל ואמרתי להם את זה והם אמרו שהם יבררו ואז אמרו לי שהטלוזיה תגיע ביום שלישי.
יום שלישי (היום) התקשרתי לטרקלין חשמל ושוב הטלוזיה לא הגיע והם אמרו שהיא תגיע עד סוף השבוע. אמרתי להם שזה לא הגיוני כל הטירטורים האלה ושיתקשרו עכשיו לישפאר וישאלו מתי זה יגיע כי אני רוצה לדעת באיזה יום ושהם כבר עברו כל גבול. המוכרנית שלהם אמרה לי שהיא לא מתכוונת להתקשר לישפאר ושאני יחכה בסבלנות ושהם יתקשרו אליי שהמכשיר יגיע.
בקשתי את המנהל-והמוכרנית אמרה לי שאין מנהל ושהוא עזב לפני מספר ימים. אז בקשתי את האחראי והיא שוב אמרה שאין אחראי. בקשתי שוב והיא אמרה שהיא האחראית.(טון הדיבור שלה היה שיקרי)
אז חזרתי ואמרתי לה שאני רוצה תשובה מתי זה יגיע והיא אמרה טוב אני מסיימת את השיחה עכשיו ואם אתה רוצה אתה יכול גם לבטל את ההזמנה שלום ולהתראות.
וככה נגמרה השיחה.
בזבוז זמן וטירטורים סוג הנזק :

טרקלין חשמל שירות לקוחות

, תגובה:
פניות ציבור שם ותפקיד:
טופל מול הלקוח תגובה:
טופל מול הלקוח פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה