פרטי התלונה

תלונות טרקלין חשמל

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
איחור רב בהספקת מקרר שקרים וזלזול חוסר אמינות נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏20 ‏יולי ‏2010 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
קניון חיפה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום הזמנתי מקרר ביום חמישי הבטיחו שיגיע ביום ראשון או שני .התקשרתי ביום שני לברר למה לא הגיע נאמר לא יודעים. התקשרתי ביום שלישי דחו אותי שוב ושוב במענה של לא יודעים.בינתיים נאלצתי לזרוק אוכל מהמקרר הישן שלא מקרר.לאחר שכעסתי החלו לחזור אלי בתירוצים ושקרים שונים.במשך כל היום צלצלתי הלוך וחזור ורק לאחר לחץ רב נאמר לי שהמקרר יגיע ברביעי הצוות וראשו מנהל הסניף מתנהגים בזלזול ובחוסר אמינות. אל תקנו בחנות זו !
עוגמת נפש סוג הנזק :

טרקלין חשמל שירות לקוחות

, תגובה:
פניות ציבור שם ותפקיד:
טופל מול הלקוחה לשביעות רצונה תגובה:
טופל מול הלקוחה לשביעות רצונה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה