פרטי התלונה

תלונות טרקלין חשמל

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות על הפנים. נושא התלונה:
‏שבת ‏01 ‏מאי ‏2010 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
גרנד קניון חיפה כתובת:
גרנד קניון חיפה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך 01.05.2010 אני קניתי מהגץ של טפאל במחירו 480 ש''ח. אחרי חודש מהמגהץ התחילו לצאת מים בצבע חום שלכלכו לי בגדים והקראמיקה ירדה מהמהץ במקומות רבים. אני הגעתי לסניף עם כל התעודות וקבלות וביקשתי החזר כספי או החלפת המוצר. המוכר שלח אותי לשירות תיקון ואמר שהם רק מוכרים. פניתי למנהל הסניף. הוא אמר שהוא לא מוכן לעזור לי ושאני אלך לשירות תיקונים. הסברתי לו שזאת היתה הקניה השניה בחנות זאת ושהמוצרים היו לא בסדר (לפני זה קניתי מכונת כביסה שהביאו אותה עם דלת שבורה) ושאני לא אקנה יותר בחנות זאת וגם אגיד לחברים שלי שהשרות לא בסדר. המנהל ענה שהוא מאוד ישמח אם אני לא אכנס לחנות יותר ושאני אישה משתוללת וכועסת.
אני יצאתי מהחנות עם דמעות בעניים מהחוצפה שלו.כשאני פניתי לשירות לקוחות, הם לא מצאו את מספר ההזמנה ופרטים עליה, כאילו שלא קניתי את המגהץ אלא גנבתי אותו.
בזבוז כסף ועלבון סוג הנזק :
להחליף מוצר (או החזר כספי) והתנצלות ממנהל הסניף פתרון נדרש :

טרקלין חשמל שירות לקוחות

, תגובה:
פניות ציבור שם ותפקיד:
טופל מול הלקוח לשביעות רצונו תגובה:
טופל מול הלקוח לשביעות רצונו פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה