פרטי התלונה

תלונות טרקלין חשמל

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי הספקת המקרר נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏11 ‏אוגוסט ‏2010 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
יוספטל 92 קניון בת ים כתובת:
בת ים סניף חברה:
תיאור הבעיה:
ביום 11/08/10 נרכש מקרר שארפ 3265 בטרקלין חשמל בקניון בת ים יוספטל 92.
עד היום לא קיבלתי את המקרר למרות שההספקה הובטחה תוך 4-5 ימי עבודה. בפנייה הראשונה נאמר לי
שלכאורה הסכמתי לדחיית מועד קבלת המקרר (מה שלא היה).
בפנייה השנייה נאמר לי שהמקרר נמכר לי במחיר נמוך מידי והספק לא הרשה את ההובלה, אך הבטיחו שיספקו את המקרר למחרת בבוקר- מה שלא קרה.בפנייה השלישית הבטיחו לי לברר עוד פעם מה קורה אבל לא קיבלתי שום תשובה. הזמנה מס' 16710358 על שם אהרונוב לאוניד.
כספי סוג הנזק :
לספק את המוצר. ופיצוי על ימי עבודה שבהם הייתי אמורה לקחת חופש ללא תשלום בעבודה (15-16/08 ו-22-24/09) מכיוון שבימים אלה הובטחה הובלת המקרר פתרון נדרש :

טרקלין חשמל שירות לקוחות

, תגובה:
פניות ציבור שם ותפקיד:
טופל מול הלקוחה לשביעות רצונה תגובה:
טופל מול הלקוחה לשביעות רצונה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה