פרטי התלונה

תלונות טרקלין חשמל

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שינוי בחשבונית לצורך רווח נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏31 ‏אוגוסט ‏2010 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
ששת הימים 22 כתובת:
ליד קניון איילון סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך 08/08/10 קנינו תנור דו תאי משולב של חברת "בקו" בטרקלין חשמל, נאמר לנו בקנייה שיש אחריות כפולה על המוצרים הנקנים בחנות: גם אחריות של היצרן וגם אחריות שנותנת החנות.

כשקיבלנו את התנור התקשרנו לשירות "ברימאג-אלרם" כדי שיפתחו לנו את התנור ויחברו את הגז. נאמר לנו שהטכנאי גם צריך לבדוק שהכל עובד כמו שצריך. לאחר מספר ימים הגיע אלינו טכנאי מטעם ברימאג, הוציא את התנור מהאריזה וחיבר אותו לחשמל. לגז הוא לא רצה לחבר כי החיבור לגז "לא תיקני" לדבריו. כיוון שאנחנו גרים בדירה שכורה קראנו לבעל הבית כדי שיראה על מה מדובר ואם צריך לשנות משהו, כשבעל הבית בא הוא אמר שברז הגז הותקן כמובן ע"י טכנאי גז מוסמך ואין איתו שום בעיה, טכנאי ברימאג ענה לבעל הבית בחוצפה "אם אין בזה בעיה תתקין להם את זה אתה". הטכנאי אמר שהשירות עולה 100 ש"ח, ואחנו בתור זוג צעיר שקונים פעם ראשונה מוצר חשמלי נתנו לו את הכסף בלי להתווכח. הטכנאי חיבר את התנור לחשמל, גווה את הכסף והלך. נותרנו בלי גז ועם 100 ש"ח פחות. הטכנאי לא בדק שהתנור עובד, לא חיבר את הגז וגווה כסף שלא היה צריך לגוות: א. כי זה שירות. ב. הוא לא עשה משהו שהגיע לו עליו כסף.

כשהתקשרנו לאלרם להתלונן על התנהלות הטכנאי דיברנו עם נציגת שירות שצעקה עלינו עוד לפני שהסברנו את הבעיה. התייאשנו מהשירות ופנינו לטכנאי פרטי כדי שיחבר את הגז.

התנור, התברר מהר מאוד, לא עובד טוב. אף אחד מהתאים בתנור לא אופה כמו שצריך. אפייה שצריכה לקחת לא יותר מ40 דקות אורכת לכ3 שעות ואף יותר. התקשרנו לברימאג-אלרם ושוב נתקלנו בנציגת שירות שלא עזרה, אבל בהחלט ידעה לצעוק.

התקשרנו לחנות "טרקלין חשמל" ואכן קיבלנו אישור להחליף תנור בתוספת ההפרש בין תנור beko לתנור החדש, בסביבות ה700 ש"ח. בחנות אמרו שכיוון שפתחנו את התנור אנחנו צריכים לדאוג להובלה. בן משפחה התנדב לעשות זאת, רק נותר להזמין את התנור החדש. התקשרנו לבצע את העסקה החדשה, שאלנו מה ההפרש בדיוק כדי שנידע כמה עוד אנחנו צריכים לשלם על התנור החדש ונאמר לנו שכיוון ששילמנו על ה"בקו" 2490 אנחנו צריכים להוסיף עוד כ1100 ש"ח. העניין הוא שהעסקה נסגרה על 3000 ש"ח על התנור. קנינו באותה קנייה גם מקרר שעלה 8000. החנות טוענת שהמקרר עלה 8500 והתנור 2490. דבר שלא יתכן כיוון שלא היינו קונים את המקרר במחיר הזה. עשינו סקר מחירים רחב על המקרר וראינו אותו ב8500 בחנות ליד ובעוד כמה חנויות ולא קנינו כי היה יקר, כשקיבלנו הצעת מחיר של 8000 סגרנו את העסקה. את התנור לא הסכימו להוריד לנו אפילו בשקל. לא קיבלנו חשבונית או קבלה רישמית, קיבלנו רק קבלה על מספר התשלומים בכרטיס אשראי ללא פירוט כמה כל אחד מהמוצרים עלה. באותו מסמך כתוב שסה"כ עלה לנו 11,000 לא 10 ש"ח יותר, לא 10ש"ח פחות.
הם גרמו לנו להראות שקרנים סוג הנזק :
תשלום ההפרש האמיתי בין התנורים, ולקיחת התנור הישן מהבית שלנו על חשבונם פתרון נדרש :

טרקלין חשמל שירות לקוחות

, תגובה:
פניות ציבור שם ותפקיד:
טופל מול הלקוחה לשביעות רצונה תגובה:
טופל מול הלקוחה לשביעות רצונה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה