פרטי התלונה

תלונות טרקלין חשמל

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
יחס מחפיר בטרקלין חשמל - סניף עפולה בטלפון מעובד בשם אסף. מוצר לא תקין לאחר שהוחזר פעמיים עם אותה הבעיה נושא התלונה:
דורון אפרת שם/כינוי:
‏יום שני ‏06 ‏ספטמבר ‏2010 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
עמק סנטר, דרך רבין 18 כתובת:
עפולה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
לפני כשנה קניתי אוזניות של פיליפס בסה"כ 200 ש"ח.
לאחר חודשיים אוזניה ימין עבדה חלש מאוד - המוצר הוחלף לאותו סוג
שוב לאחר חודשיים אותה אוזניה (ימין) שוב בקושי עבדה - המוצר הוחלף
ושוב לאחר כחודשיים אותה תקלה. (נאמר שלא עובדים יותר עם אוזניות פנסוניק)
פניתי לסניף - נאמר לי שיש לפנות למנהל. בטלפון ענה לי בחור בשם אסף שהזדהה כעובד וענה בצורה מחפירה. לאחר שביקשתי לשוחח עם המנהל טען אסף שהוא המנהל.
הסברתי לו שמוצר זה לא עלה 40 ש"ח - מוצר מאוד יקר שלא נהניתי ממנו כלל.
עוגמת נפש + מוצר שלא ניתן להשתמש בו סוג הנזק :
קבלת מוצר דומה ותקין פתרון נדרש :

טרקלין חשמל שירות לקוחות

, תגובה:
פניות ציבור שם ותפקיד:
טופל לשביעות רצון הלקוחה תגובה:
טופל לשביעות רצון הלקוחה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה