פרטי התלונה

תלונות טרקלין חשמל

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תנור מקולקל נושא התלונה:
‏יום שני ‏06 ‏ספטמבר ‏2010 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
קנינו תנור מדגם רוזייר FC3162 ביריד השוטרים בו הובטח לנו כי כל תקלה או בעיה הוא באחריות של טרקלין חשמל. התנור הותקן בבית ובהפעלה ראשונה גילינו כי התנור כולו רותח מבחוץ כך שלא ניתן בשום פנים לגעת בכפתורים ו/או ידית הדלת ובכלל מאוד חם להתקרב לתנור. בטרקלין הפנו אותנו לברימג ששלחו טכנאי שבדק את התנור הלך ללא מענה ולאחר יותר מ 4 שיחות (ו 5 ימים) נאמר לנו שזה הדגם וכך הוא עובד והתקן בארץ מאפשר לתנור לחמם גם את הבית עד 70 מעלות(למרות שלחברים יש תנור זהה שלא מתחמם כך). ביקשתי מטרקלין לבטל את העסקה כפי שאני זכאית על פי המתואר בחשבונית - אך אלו דוחים אותי ואומרים נחזור אלייך. - כיוון שקניתי ביריד אין לי חנות לפנות ולהחזיר את המוצר. בנתיים אני תקועה ללא תנור בתקופת החגים ומבלה כל יום קרוב לשעה בנסיונות לקבל תשובה ומענה גם מטרקלין וגם מבירמגס.
כוויות סוג הנזק :
החזרת המוצר - החזר כספי מיידי פתרון נדרש :

טרקלין חשמל שירות לקוחות

, תגובה:
פניות ציבור שם ותפקיד:
טופל מול הלקוח לשביעות רצונו תגובה:
טופל מול הלקוח לשביעות רצונו פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה