פרטי התלונה

תלונות טרקלין חשמל

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מקרר שלא סופק נושא התלונה:
סעד יעל שם/כינוי:
‏שבת ‏28 ‏אוגוסט ‏2010 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
גני התערוכה ת"א סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך ה28/08/2010 רכשנו מקרר של שארפ, שילמנו עבורו ב2 תשלומים אחד באוגוסט והשני בספטמבר, החברה התחייבה לעשרה ימי עסקים, לאחר שבועיים התקשרנו לברר מדוע לא סופק המקרר ואז התחילה סחבת וברברת בין הנציגים לאחר מספר ימים שנתבקשנו להמתין וראינו שאף אחד לא חוזר לעדכן אותנו ביקשנו לשוחח עם מנהל.
חזרה אלינו מנהלת בשם יהודית שטענה כי הם עשו טעות ואין להם את המקרר במלאי וגם לא יהיה, ניסינו למצא איתה פתרון חלופי אך לצערי כבר שלושה שבועות!!!!אנחנו במרדפים איסופיים, מבטיחים לחזור אלי ולא חוזרים, ביקשתי לשדרג את המוצר על חשבונם אמרו שיבדקו...כבר עבר יותר מחודש, המוצר לא סופק למרות ששולם במלאו!!!!קרוב לששת אלפים שקל!!! אך להם זה פשוט לא מזיז, השירות שלהם ברמה הכי נמוכה שבה נתקלתי בתור אזרחית, הגעתי אף למזכירות ההנהלה גם שם הובטח לי שאטופל אך לשווא, החלטתי לפנות אליהם דרך מספר גורמים המגינים על הצרכן אולי זה מה שיעזור....
עוגמת נפש סוג הנזק :
ביקשתי מקרר חלופי, מספר הדגם נמצא אצלם. פתרון נדרש :

טרקלין חשמל שירות לקוחות

, תגובה:
פניות ציבור שם ותפקיד:
טופל לשביעות רצון הלקוחה תגובה:
טופל לשביעות רצון הלקוחה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה