פרטי התלונה

תלונות טרקלין חשמל

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שקרים שקרים ועוד קצת שקרים... אהה וגם פגיעה באינטלגנציה שלנו נושא התלונה:
גת אופיר שם/כינוי:
‏יום שני ‏04 ‏אוקטובר ‏2010 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
ב"ש כתובת:
ב"ש סניף חברה:
תיאור הבעיה:
אני ואחי קנינו 2 מסכי אל.סי.די בטרקלין חשמל ב"ש ביום שני ה4/10
ביום הקניה הובטח לנו ע"י המוכר שהטלויזיות יגיעו ביום שלישי או רביעי לא מאוחר מיום חמישי(8/10).... הזמנו את הטלויזיות לחנות שנמצאת בחדרה (אזור מגורינו) ושילמנו את מלאו הסכום בחנות בב"ש...
יום חמישי לאחר שלא שמענו כלום מטרקלין יצרנו קשר עם החנות שנמצאת בחדרה לברר לגבי הטלויזיות ושם נאמר לנו שהם לא הגיעו ואז הם הציעו לנו ליצור קשר שוב עם החנות בב"ש לברר מה קורה עם ההזמנה שלנו.
בשיחה עם החנות בב"ש נאמר לנו שההזמנה לא נשלחה בגלל שלא היה במלאי של היבואן אבל שהמוצרים יגיעו בהמשך שבוע הבא... כאשר שאלנו אותם למה הם התחייבו בזמן הקניה שהמצרים יגיעו תוך יום יומיים ובפועל הם יגיעו רק לאחר שבוע ויותר לא הייתה להם תשובה רצינית ומספקת הדבר היחידי שהם הציעו מלבד התנצלות וביטול ההזמנה זה היה שאני יסוע כ-50 דקות לסניף אחר ולאסוף משם... כאשר ביקשנו לדבר עם המנהל נמסר לנו שהוא לא יהיה בחנות עד יום ראשון בבוקר.. ביקשנו שיצור עימנו קשר וכך הובטח לנו ע"י עובדי/מנהלי הסניף שיקרה. יום ראשון הגיע ולא שמענו מהחנות כלום... (ממש לא מפתיע) אז יצרנו איתם קשר לאחר שדיברנו עם מנהל החנות והסברנו לו עד כמה אנחנו מאוכזבים מהשירות ומעצם העובדה שהטלויזיות שלנו לא הגיעו הוא הבטיח לחזור אלינו עם תשובה... כמובן שהוא לא טרח לחזור אלינו עם התשובה ובמקום זה ביקש מאחד המוכרים לדבר בשמו... דבר מוזר בפני עצמו ומעליב משהו. המוכר הסביר לנו שהיה להם בלאגן פנימי בהזמנות (סיפר סיפור משעשע) ושהטלויזיות נשלחו בסופו של דבר לסניף בב"ש למרות שצויין בהזמנה בפירוש חדרה... ואז הוא הוסיף עוד כמה סיפורי אלף לילה ולילה... כאשר דרשנו מהחנות פיצוי על הטעויות שלהם מנהל החנות החליט שלא מגיע לנו שום פיצוי למרות כל הטעויות שלהם... והציע לי התנצלות או ביטול ההזמנה או לחיות עם השקרים שהם סיפרו לנו בזמן הקניה, ולקבל את הטלויזיות ביום חמישי הקרוב.... (קרוב לשבועיים מיום ההזמנה בחנות)
זה היחס הכי מגעיל שלקוח יכול לקבל... משקרים לך בפרצוף לוקחים לך את הכסף ושולחים אותך לאלף עזאזל ובסוף עוד אומרים לך יום טוב אדוני... פעם אחרונה שאני קונה מוצר ברשת הזו.
עצבים עצבים ועצבים.... סוג הנזק :
פיצוי הולם על הביזיון הזה. פתרון נדרש :

טרקלין חשמל שירות לקוחות

, תגובה:
פניות ציבור שם ותפקיד:
טופל מול הלקוח תגובה:
טופל מול הלקוח פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה