פרטי התלונה

תלונות טרקלין חשמל

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תנור מקולקל ושרות גרוע נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
שלום
בתאריך 26.8.2010 רכשתי תנור בנוי רוזייר דגם 7203 אצל נציגות טרקלין חשמל במסגרת יריד מכירות של קרנות השוטרים בגני התערוכה.עבור התנור שולם סך של 1850 ש"ח .
בתאריך 29.8.10 נערך ביקור טכנאי שרות לשם הפעלתו.בתאריך 22.9.10 (ערב סוכות) תוך כדי אפיה שבק התנור. בתאריך 24.9.10 מיד לאחר החג פתחתי קריאת שירות בטלפון 1700700909 ונקבע לי ביקור טכנאי לתאריך 5.10.10 אולם יום או יומיים לפני כן זכיתי לקבל טלפון ממרכז השירות שבו הודיעו לי על דחיית השירות לתאריך 7.10.10 . בלעתי את הגלולה ושתקתי.בתאריך המיוחל (7.10) הגיע לביתי הטכנאי וטען כי אין הוא יכול לתקן את התקלה כיוון שהכרטיס האלקטרוני לא תקין ואמר שיצרו עימי קשר בהמשך לתאום.לשאלתי הכיצד יכול להיות שתנור בין 3 שבועות יתקלקל כאשר בקושי נעשה בו שימוש לא היתה תשובה בפיו. לאחר מס' ימים בהם לא זכיתי לטלפון ממרכז השירות התקשרתי אליהם וזכיתי למענה רק לאחר שעתיים של נסיונות (ניתוקים/אי מענה/המתנה)ונאמר לי כי החלק הגיע ויגיעו לתקן את התנור בתאריך 17.10.10 אבל , לאחר מס' ימים התקשרו אלי שוב והודיעו לי כי יגיעו רק ב 18.10.10 כיוון שאין טכנאי בראשל"צ ב 17.10 . חיכיתי ליום המיוחל וקיוויתי שסוף סוף אזכה לחנוך את התנור אולם ,הטכנאי שהגיע לא הצליח לפתור שוב את התקלה על אף שהגיע עם חלק חדש. יצרתי קשר עם טרקלין חשמל שמהם רכשתי את התנור והסברתי שלא יכול להיות כי אחרי 3 שבועות התנור שובק ואני כבר כמעט חודש ללא תנור.לצערי הם ענו לי כי אין מה לעשות ואני צריכה לחכות עד לתיקונו.
היום 18.10 בשעה 1815 לערך קיבלתי טלפון ממרכז השירות של רוזייר שבו הודיעו לי כי יגיעו לקחת את התנור למעבדה ביום ב' הבא (25.10) ויחזירו אותו לאחר שבוע(1.11).
טרטור כזה של אדם מן השורה ששילם ממיטב כספו ואינו זוכה להשתמש במוצר שרכש , מפסיד ימי עבודה ונתקל ביחס מזלזל שכן הוא תלוי בנותני שירות שאינם נותנים שרות יכול להיות כנראה רק במקומותינו.
כל בקשתי שיקחו את התנור שלא היה כמעט בשימוש ויחליפו אותו בחדש או שיחזירו לי את הסך ששילמתי כדי שאוכל לרכוש תנור אחר שכן לא רכשתי כדי לראות אותו עומד כאבן שאין לה הופכין או להפסיד ימי עבודה בנוסף שלא לומר שאין באפשרותי לאפות/לבשל.
ידוע לי שעפ"י חוק היו צריכים לתקן לי את המוצר תוך 3 ימים. זו לא בעיה שלי שהם לא הצליחו ואני לא אמורה לספוג זאת.
המשווקים של התנור :ישפאר
כולי תקוה שתוכל/י לסייע במהרה
גם כספי וגם אי יכולת מימוש המוצר סוג הנזק :
החלפה מיידית של התנור לחדש או החזר כספי מלא פתרון נדרש :

טרקלין חשמל שירות לקוחות

, תגובה:
פניות ציבור שם ותפקיד:
סוכם על החלפת התנור לשביעות רצון הלקוחה. תגובה:
סוכם על החלפת התנור לשביעות רצון הלקוחה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה