זלזול ואי עמידה בחוזה |
נושא התלונה: |
יום חמישי 21 אוקטובר 2010 |
תאריך האירוע: |
אזור הדרום |
אזור: |
דימונה |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
שלום,
בתאריך 26.5.10 רכשתי טלויזת סמסונג מדגם B550 על סך 7150 ש"ח
לפני כשבועיים פתחתי את הטלויזיה בפעם הראשונה לאחר שנכנסתי לדירה חדשה, (בזמן זה הטלויזה הייתה סגורה בקרטון עם הניילונים כחדשה) לאחר ההפעלה הראשונה מתברר שהטלויזיה בכלל לא עובדת ולא נדלקת, הזמנתי טכנאי של היבואן וזה שלל לתקנה והחליט להחליף טלויזיה לחדשה, הדגם הנ"ל לא נמצא ברשותם במלאי לטענתם, הם ניסו לשכנע להחליף לטלויזה מדגם c 530 אך סירבתי ובקשתי את הדגם שהיה לי קודם מכמה סיבות: א. הדגם יותר איכותי ויפה על פי העיצוב והאיכות ב. מול בדיקה שלי בחנויות חשמל אחרות נדהמתי לגלות שמחיר הטלויזה הראשונה שלי גדול ב 3000 ש"ח מהטלויזיה שקבלתי, נכון להיום אפילו שכבר עבר 5 חודשים מאז ובכל זאת שלחו לי את הטלויזיה שלא רציתי (כאילו אין לך ברירה תתמודד) עשרות טלפונים ושעות על גבי שעות אני מטורטר מחברת טרקלין חשמל לחברת היבואן ללא מענה ועם תשובות זלזול בשיחות עם המנהלים של שני הצדדים. לאחר היחס המזלזל הודענו להם שאנו מתכוונים לפנות לתלונות הציבור ולהפעלת עורך דין ותשובתם הייתה מזלזלת פי כמה וכמה "לא סופרים אתכם" מבקש את עזרתכם בנושא הנ"ל ועל עוגמת הנפש שנגרמה כתוצאה מכך.
|
כספי |
סוג הנזק : |
זיכוי מלא על הסכום או החזר כספי.. |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|