פרטי התלונה

תלונות טרקלין חשמל

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי עמידה בלוח זמנים ויחס מזלזל כלפי לקוח. נושא התלונה:
רוטמן אליעזר שם/כינוי:
‏יום חמישי ‏14 ‏אפריל ‏2011 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 4.4.11 רכשתי טלביזיה טושיבה 46" מתצוגה בגני התערוכה. נאמר לי כי עלי להגיע במוצאי שבת ולקחת אותה באופן פרטי..במוצ"ש קיבלתי טלפון מאיציק ובו
הוא מודיע לי כי הוחלט להאריך את התערוכה עד ליום רביעי.התנהל דו שיח אשר במהלכו התבטא איציק באופן מחפיר אשר אינו מתאים לאיש מכירות. זה המקום לציין כי רכשתי מוצר נוסף מקרר שארפ.בסופה של השיחה הובטח לי כי המוצר
יגיע לביתי ע"ח טרלין חשמל ביום חמישי.ביום חמישי בערב התקשרתי לאיציק לברר
מדוע המוצר לא הגיע ונענתי שוב בסיגנון מעליב ומתנשא ונאמר לי כי ייש צורך במסמכים מהבונדד לכן הטלביזיה תגיע או ביום ראשון או אחרי החג.
אני רואה בהנתהגות שכזו זילזול בלקוח וחוסר איכפתיות בסיסי בפעם הבאה אחשוב פעמיים בטרם אפנה ל,טרקלין חשמל" על מנת לרכוש מוצר נוסף.
עוגמת נפש סוג הנזק :

טרקלין חשמל שירות לקוחות

, תגובה:
מיכל לסרי מנהלת שירות שם ותפקיד:
שלום וברכה ,
ראשית ברצוני להתנצל על חוסר הנוחות אשר נגרמה , עם קבלת מכתבך הנושא טופל מיידית טענותיך לגבי ליקויים נבדקו לעומקן והמסקנות המתבקשות הובאו לידיעת הנוגעים בדבר.
חברת טרקלין חשמל נוקטת בכל האמצעים והמשאבים כדי שרמת השירות המוענקת תהיה איכותית וגבוהה ככל הניתן.
המסך שנרכש היה בתצוגה ויכל להיות מסופק רק עם סיום היריד ואכן העיכוב נבע מכך שהיריד המשיך מס' ימים מעבר למתוכנן ולכן איציק איש מכירות מטעם חברת ניופאן שהיה ביריד עדכן על כך את הלקוח וללקוח ניתן הובלה חינם ללא תשלום בגין העכוב שחל בעקבות כך .
כולי תקווה כי המקרה לא ימנע מהלקוח לשוב ולרכוש בסניפי הרשת,
אשמח לעמוד לשירותך בכל עת ,

תגובה:
הובלה חינם + התנצלות . פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה