פרטי התלונה

תלונות טרקלין חשמל

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שרות "נדיב" בסניך חיפה נושא התלונה:
קויפמן פולינה שם/כינוי:
‏יום שני ‏30 ‏מאי ‏2011 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
חיפה סניף חברה:
תיאור הבעיה:

הנידון:יחס "נדיב" ברשת טרקלין חשמל
שלום רב.ברצוני להתלונן על המצב שנוצר ביום שיש ב30.04.2011 בסניף "טרקלין חשמל "ברחוב הנביאים בחיפה.
בעבודה אני קיבלתי תלוש על סה''כ 500 ש''ח כי מתנה לחג.בגלל שאני עובדת בבית ספר דתי כי מורה, יש שם רשימת חנויות שאני יכולה להשתמש בתלוש הזה.רוב החנויות בירושלים ובני ברק.אבל אני מעפולה ואחי קרוב אליי -חיפה. בחיפה זה שתי חניות אוכל שאני לא מעוניינת לקנות שם ו"טרקלין חשמל "ורק ברחוב הנבאים בחיפה.
יש לציין שגם לפני שנה נתקעתי ביחס מזלזל ומשפיל גם בסניף הזה ,אבל בסופו של דבר קניתי שם מאבד מזון וטלפון (גם כאשר ניגשתי עם התלוש הבחור רוסי שעובד שם כי נציג שרות עמר לי –את מורה –ממש לא דומה,אבל עברתי את זה ולא עניתי שום דבר),אבל כאשר פוניתי לסניף עפולה ורציתי להחליף את הטלפון כי רק בבית הבנתי שאין שם ספר טלפונים וניגשתי לסניף עפולה ושם במשך שעה ביקשתי לתת לי עזרה והסתכלו עליי כי על זבל-כי 100 ש''ח זה לא כסף וכאשר הגעתי למצב שהתחלתי לבכות וגם לצעוק והתשובה שקיבלתי-צאי מהחנות אנחנו נזמין לך משטרה(ורק אתמול בעוד שנה היה לי ברור שזה שיטת העבודה בטרקלין חשמל-זה חוק לזרוק את הלקוח שלא קונה על סכום גבוה מהחנות)ואחרי שהתלוננתי וקיבלתי התנצלות-אבל לא מהבחור שהמשפיל אותו-כי עד היום הוא עובד שם)-אני עוברת את החנות מרחוק.
ההמשך זה היה ב30.40.2011 כאשר מחוסר בררה נגשתי לחנות בחיפה.יש לציין שהמקום הזה יותר דומה למחסן כי הכול צפוף ,ואי אפשר לבחור מה שיש החנות.כאשר הגעתי לחנות (יחד עם ביתי)הגענו מעפולה במיוחד פגשתי את הנציג שלפני שנה צחק –שאני לא מורה(כי הוא נתן לי תעודת הוראה).בחנות היה מנהל אדון יוני שלא מתייחס בגלל אלינו ועוד בחורה. כולם היו עסוקים בחתונה בלונדון וכאשר הגעתי אני הפרטתי מאוד.
המנהל שלח אליי את הנציג הרוסי(כי עם אני רוסיה אז אני יכולה לקבל שרות רק מרוסים)-למורות שאין לי בעיה עם עברית ולפני שנה אני שם קיבלתי עזרה מבן אדם ישראלי שעזר לי לבחור דברים והתייחס בכבוד.כאשר התקרבתי למוצר ושאלתי כמה זה עולה-קיבלתי תשובה –שזה מוצר לא טוב.רציתי מכונת קפא-זה לא טוב, שאוב אבק-חרה, התקרבתי MR3 –גם לא טוב.הבנתי שפשוט רוצים שאני לא אפריע לצפות בחתונה-אבל אני הגעתי מעפולה ב-3 אוטובוסים והסברתי שהגעתי לקנות ולא לבלות זמן.נשארנו עם ביתי לבד ובסופו של דבר נגשתי למנהל ובהתחלה ביקשתי לעזור לי. התשובה שאני קיבלתי-את כבר 40 דקות בחנות את צריכה לפנות אותה.איך אפשר להגיב על זה-התחלתי לריב-כי כן רציתי לקנות והמוכר הרוסי עמר שאני חייבת לעבוד כי מטפלת ולא מתאימה למורה(יש לו לפי דעתי איזה שהיא בעיה עם זה).לפי דעתי מטפלת זה גם עבודה מכובדת אבל הוא צריך ללמוד כמוני 5 שנים באוניברסיטה ועוד שנתיים הטכניון ואחרי זה יכול להגיד דברים כאלה (וגם אני חושבת שלא).בסופו של דבר אמרתי שהוא חוצפן והוא התלונן למנהל שאני קיללתי אותו ברוסית.ושאני יכולה לקנות בעפולה(אבל התלוש זה רק לחיפה)
בסופו של דבר מנהל סניף אדון יוני תפס את היד שלי והתחיל למשוך אותי לדלת כדי לזרוק אותי לרחוב(הוא לא חשב לרגע שלפניו אישה בת 48)ואני התנגדתי וצעקתי שאני רוצה לקנות מוצרים-זה היה מצחיק וגם עצוב.(באמת סרט!) כאשר נפלתי על הכיסא הוא עמר לי שהוא יסגור אותי בחנות ליומיים ויזמין משטרה.אני כן רציתי להזמין משטרה כי מצד אחד-הוא משך אותי ביד שעברתי שם ניתוח, מצד השני סבלתי מקללות מצד הנציג הרוסי ומה שיותר משפיל -השפילו אותי לפני ביתי-אבל בסופו של דבר רציתי לממש את המתנה שלי.
כאשר רציתי להתקשר למשטרה –מנהל כבר רצה לתת לי שרות אבל כל הדברים שביקשתי- התברר היו ללא אריזה ובלי חלקים.
אני יצאתי מהחנות –בלי קניות, מושפלת לפני ביתי,עם כאב ביד ובקושי הגעתי הביתה .בכיתי במשך כל הדרך מהשפלות שעברתי.
לפני שנה קיבלתי תשובה שזה מקרה אחד ויחד –ועוד פעם השפילו אותי,
אם ברשת לא מעוניינים לקבל תלושים –אז צריך להגיד את זה.
אני מבקשת לענות לי על כמה שאלות:
1.האם יש זמן מוגבל שאפשר להסתובב בחנות.?
2.האם המנהל צריך לזרוק מהחנות את הלקוח רק בגלל שהוא מפריע להסתכל בטלוויזיה?(אני לא גנבתי ולא שברתי דברים ולא היתי שתויה כמו שזורקים ממסעדות)
3.האם יש זכות לנציג שרות להגיד איפו אני צריכה לעבוד ושלא מגיע לי לעבוד כי מורה?
4.האם להגיד לחוצפן שהוא חוצפן-זה קללה?
5.האם אפשר להגיד על מוצרים שיש בחנות-על תקנו-זה חרה?
6.האם אפשר להגיד לבת 48 אם וותק של 18 שנים- אני אסגור אותך בחנות ליומיים?
7.האם זה המצב הנורמאלי:הלקוח צעק –אני רוצה לקנות והמוכר עומר אני לא נותן לך שרות אני פו מנהל ולא מפחד מאף אחד?
8.אני קונה מוצרי חשמל כי זה דבר מאוד חשוב אבל כבר שנה עוברת טרקלין חשמל מכמה קילומטרים.
אחרי מכתב ששלחתי שום דבר לא השתנה-וזה שיטת העבודה-חוצפה ויחס מזלזל.

אבל הבעיה פו אחרת-אנשים עובדים פשוט סתם ולו איכפת להם מהקונים.אני בטוחה שעם זה היה חנות פרטי של כל אחר אז יותר חשוב היה לתת יחס ללקוח מאשר לצפות בחתונה באנגליה.

בכבוד
פולינה קויפמן
0507875997

טרקלין חשמל שירות לקוחות

, תגובה:
מיכל לסרי מנהלת שירות שם ותפקיד:
שלום וברכה ,
עם קבלת תלונתה של הלקוחה נעשה בירור מקיף אודות תלונותיה ,
חברת טרקלין חשמל נוקטת בכל האמצעים והמשאבים כדי שרמת השירות המוענקת תהיה איכותית וגבוהה ככל הניתן.
חברת טרקלין חשמל הינה רשת החשמל והאלקטרוניקה מהמובילות בתחומה בישראל וככזו חרטה החברה על דגלה את איכות השירות הניתן ללקוחותיה ולראיה החברה הינה מהראשונות שהצטרפו לארגון אמון הציבור למען מסחר הוגן כלפי לקוחותיה.
כל טענותיה של הלקוחה אינן תואמות לאשר קרה בפועל בחנות ברצפת המכירה ובשום פנים ואופן כלל לא היה מגע פיסי כמו שהלקוחה מתארת .
תפקידם של נציגי המכירות בחנות היא לתת שירות ולמכור מוצרים ללקוחות החברה ולא לתת מענה שהמוצרים לא תקינים או מקולקלים כמו שטוענת הלקוחה.
יחד עם זאת חשוב לי לציין שאין ולא הייתה כוונה לפגוע בלקוחה בשום דרך ואופן.
בברכה ,
מיכל .
תגובה:
תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה