פרטי התלונה

תלונות טרקלין חשמל

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הטעיה וגרימת נזק נושא התלונה:
‏שבת ‏11 ‏יוני ‏2011 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
ארצי כתובת:
קניון בת ים סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך 11.06.11 בערב נכנסתי לסניף, שאלתי את הנציג לגבי מחיר מקרר
שענה על ציפיותי. הבחור אמר אם את רצינית אבדוק כמה אפשר לסדר לך.
מסר לי את המחיר וכדי להבטיח מכירה הוסיף וגם תקבלי מאיתנו בין 500 ל 1000
ש"ח עבור המקרר. לחץ שאסגור עיסקה כי מחר אולי לא אקבל את המחיר שהציע לי.
אמרתי מחר אחזור בוודאות, כי מצא חן בעיני העניין של טריידאין שלכם.
חזרתי למחרת כשהנציג שי ממתין כדי שלא יפסיד את הבונוס על המכירה. כישבתי לסגור את העיסקה ולשלם, שאלתי כמה אתם משלמים על המקרר שלי, הוא אומר כשיביאו את המקרר החדש יחליטו כמה משלמים. שאלתי אתה לא מקזז מהמחיר??
לא, זה לא אנחנו זו חברה... אמרתי אני חזרתי רק בגלל הטרייד אין, היה לי קונה למקרר ב 400 ש"ח ואני ביטלתי.( 500 עד 1000- עדיף יותר!!).לא הבנת הוא אומר!!! אני ילדה גדולה ועברתי בחיי דבר או שניים..הבנתי בדיוק ולכן חזרתי. זו שיטה לא ראויה בתכלית ! כך לא מוכרים. אני הפסדתי עיסה של 400 ש"ח !! וראה זה פלא החב' שקונה את המקרר בשום מקרה לא משלמת יותר מ 200 ש"ח !!!!!!!!!!!!!!
אני הולכתי שולל,נגרם לי הפסד ועוגמת נפש. המוטו שלכם: שרות טוב לא מסתיים לעולם !! אבל האם כך מתחיל השרות???
עלי לציין שזמן האספקה היה מדוייק, חוץ מזה הכל לא היה נכון ולא נעים. המובילים רצו לקנות את המקרר שלי , לא הסכמתי כי חיכיתי כבר לחב' "שלכם". כעונש הם פשוט השאירו את האריזה כולה בפתח הבניין מפוזרת !! והייתי צריכה לרדת ולפנות הכל כי השכנים התלוננו!! ממש לא נחמד.
אני מצפה לפיצוי על ההפסד ועל עוגמת הנפש.
מקווה שתדעו להדריך את נציגיכם לנהוג ביושר ולא יטעו את הלקוחות הבאים שלכם.
חברה רצינית כשלכם מן הראוי שתנהג ביושר כלפי לקוחותיה.
נא לטיפולכם בהקדם.
סימה חפץ
0525934059
מס הזמנה 17074994
מיום 12.06.11
פיצוי על הפסד ועגמת נפש פתרון נדרש :

טרקלין חשמל שירות לקוחות

, תגובה:
מיכל לסרי מנהלת שירות שם ותפקיד:
לקוחה ביצעה רכישה אצלנו למקרר, ששאלה לגבי המקרר שיש ברשותה אם ניתן למכור אותו הציע לה המוכר לפנות לחברת שמספקת את המוצר ולבדוק דרכם את מה הסכום שיקנו ממנה את המקרר הישן שברשותה , כלל לא הייתה כאן הבטחה לסכום ספציפי אלא המידע היה כחלק מהשירות שניתן לה ע"י נציג המכירות בסניף .
חשוב לציין שטרקלין חשמל לא היא רוכשת את המקררים הישנים ואין לנו כלל כל צד בנושא ולכן לא נוכל להענות לבקשותיה של הלקוחה למתן פיצוי היות והעסקה שנסגרה מול הלקוחה בסניף הייתה למקרר חדש אותו רכשה וקיבלה כמו שמציינת הלקוחה באספקה מהירה ותקינה .
בברכה ,
תגובה:
תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה