פרטי התלונה

תלונות טרקלין חשמל

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תלונה על שירות והונאה נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
שמי אוראל פיינשטיין ואני פונה אליכם בעקבות שירות יחס מביש והונאה בזמן רכישת מזגן בחנות טרקלין חשמל.
בתאריך 20/7/11 אימי ואני הגענו לחנות החשמל טרקלין חשמל באשדוד על מנת לקנות מזגן, קיבל אותנו נציג מכירות בשם מדינה שמעון. הנציג נתן לנו הסבר קצר על מספר מזגנים והמליץ לנו על מזגם מסוג LG דגם: LIBERO 10 ES-H096B4A1. (מספר הזמנה 17093017 על שם דינה קסורלה אמא שלי)
במעמד המכירה הנציג ציין בפנינו באופן חד משמעי כי מזגן מסוג זה הוא בעל דירוג אנרגטי A, מה שהיה גורם מכריע בקניית המזגן ולנציג עצמו היה מאוד חשוב לציין זאת !!
לאחר התשלום נקבעה לנו התקנה לתאריך 24/7/11, ביום ההתקנה כאשר המתקין עבד על התקנת המזגן נוכחתי לגלות בין כל חוברות ההסברה על המזגן מדבקה ובה מצוין כי הדירוג האנרגטי של מזגן זה הוא F (כאשר הדירוג הוא מ A-G) זאת אומרת שהמזגן שרכשתי הוא אחד לפני אחרון מבחינת יעילות.
מיד צלצלתי לחנות וביקשתי לדבר עם שמעון נציג המכירות, שאלתי אותו לגבי הנושא והוא אמר לי שאין לי מה לדאוג ושאכן מזגן זה הוא בדירוג אנרגטי A שזה מה שמופיע אצלו בקטלוג וכנראה יש טעות במדבקה ושזה קורה הרבה. לאחר השיחה עם שמעון התקשרתי למרכז שירות ארצי של דיגיטל סרוויס (בטלפון 1700700909) על מנת לוודא שהוא דובר אמת והתברר לי שהוא שיקר ושאכן מזגן זה הוא בוודאות בעל דירוג אנרגטי F ולא אחר!
לאחר התייעצות עם בני משפחתי החלטנו לחזור לחנות ולהתלונן היות ואנו לא מרוצים מהמוצר שנרכש ומחוסר האמינות של נציג המכירות.
ביום רביעי 27/7/11 בסביבות השעה 17:00 נגשתי לחנות עם אימי ואבי ובקשנו לדבר עם מנהל החנות היות והנציג שמכר לנו את המזגן לא היה במשמרת. אבא שלי פנה למנהל וציין בפניו את העובדה ששיקרו לנו ומאותו הרגע המנהל הפנה לנו את הגב ולא רצה לדבר איתנו, בסופו של דבר הוא מכל זאת ניגש אלינו ואני ניסיתי להסביר הוא פנה התנהג אלינו בצורה בוטה ולא הולמת, אמר לנו שאנו אלה שמשקרים מבלי בכלל להקשיב למה שיש לנו לומר, הוא טען שבשום פנים ואופן אין סיכוי שהמוכר שלו אמר דבר כזה ונפנף מולנו בקטלוג שבו מצוין שהדירוג האנרגטי הוא F (אותו קטלוג שניג המכירות אמר שרשום בו A). ביקשתי מהמנהל להתקשר לנציג ולשאול אותו לגבי המקרה אך הוא סירב בכל תוקף וטען שוב שאנו משקרים.
מעבר לזה שאני מרגישה מרומה, מנהל החנות התנהג בצורה מכפישה ובלתי הולמת למנהל אשר אמור לתת שירות ומענה ללקוחות שרכשו ממיטב כספם בחנותו.
בתור אדם שנתן ונותן שירות ללקוחות בכל שנות עבודתי כנציגת שירות וכמנהלת אני יודעת ובטוחה שזו לא הצורה לשרת לקוחות.

אני דורשת לקבל התנצלות על היחס ועוגמת הנפש שנגרמה למשפחתי ולי, בנוסף אני דורשת לקבל את השירות שמגיע לי ולקבל מזגן התואם למה שהובטח לי או את כספי בחזרה!

בתודה מראש,
אוראל פיינשטיין
כספי סוג הנזק :
התנצלות בנוסף החזר כספי או החלפת המוצר פתרון נדרש :

טרקלין חשמל שירות לקוחות

, תגובה:
מיכל לסרי מנהלת שירות שם ותפקיד:
שלום וברכה ,
ההזמנה בוצע ע"ש קסורלה דינה שהיא הלקוחה שביצעה את הרכישה ,
הלקוחה הגיע לסניף אשדוד עם הצעת מחיר לדגם הספציפי הנ"ל מחנות מתחרה וביקשה לקבל הצעה מחיר זהה לאותו הדגם בדיוק וכלל לא עלה נושא דירוג אנרגטי של המוצר מה גם שהמוצר הנ"ל נמצא בתצוגה בחנות ונתון אודות הדירוג האנרגטי שלו מוצג לעיני כל ,
בנוסף ללקוחה לא הוצעו דגמים אחרים כפי שמצויין אלא הבקשה היתה מראש לדגם הנ"ל בלבד .
לאור כל זאת לא אוכל להענות לבקשת הלקוחה .
בברכה ,
תגובה:
ברשותי צילום של המזגן כפי שמופיע בתצוגה בחנות אשמח לשלוח אך לא ניתן לצרפו פה לתגובה . פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה