הטעיית לקוחות |
נושא התלונה: |
יום רביעי 17 אוגוסט 2011 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
שלום רב,
בתאריך 17.8 נכנסתי לאתר האינטרנט של "טרקלין חשמל" במטרה לרכוש מכשיר טלוויזיה. מאחר והתלבטתי בין שני מוצרים, החלטתי לגשת לסניף ולבצע את הרכישה ישירות בסניף.
נכנסתי באתר לדף סניפים, ואיתרתי את הסניף הקרוב למקום מגורי - רחוב יגאל אלון 51 יד אליהו תל אביב, ונסעתי לשם.
כדי לקצר את תיאור העניינים - הסתובבתי במקום בסך הכל שעה וחצי! כולל זמן חיפוש חניה, תוך שאני שואלת אנשים ובעלי חנויות באיזור, עד שלבסוף מצאתי חנות נטושה!! שעליה שלט קטן "טרקלין חשמל".
לא האמנתי שחברה בסדר גודל כזה, תסגור סניף ושהוא עדיין יופיע באתר וחשבתי לתומי כי עברו לחנות סמוכה, לכן התקשרתי מהסלולרי ל- 144 וקיבלתי את הטלפון של החברה - 3383*.
בטלפון היה מענה קולי של רשימת הסניפים שאף הוא הפנה אותי לרחוב יגאל אלון 51.
שוב בדקתי שאני נמצאת במקום הנכון, ושוב התקשרתי לחברה, והפעם דיברתי עם נציג שאמר לי כלאחר יד - "כן, החנות נסגרה לפני שבועיים והעניין בטיפול".
בטיפול? מעבר לזה שעדכון כזה באתר זו פעולה שלוקחת 5 דקות! זהו ביזיון וזלזול בלקוחות.
אני עדיין לא מעכלת את היחס - כנראה שטרקלין חשמל לא חושבים על הזמן של הלקוח, על הטרחה של יציאה מהבית, חיפוש חניה, הסתובבות של שעה וחצי בחום המתיש ובזבוז של שיחות טלפון - כל אלה הם כלום בעיני טרקלין חשמל.
האינטרנט נועד למסירת מידע, ואם טרקלין חשמל לא מסוגלת להיות אחראית על התכנים שהיא מפרסמת, שלא תשתמש באמצעי זה.
זהו גם עלבון, גם עוגמת נפש, גם בזבוז זמן וגם בזבוז כסף. וכל זה, עוד לפני שבכלל נעשתה התקשרות כלשהי.
יש ברשותי קובץ עם צילום המסך באתר נכון לתאריך 18.8 שבו מופיע שם הסניף, ואני מתארת לעצמי שבמענה הקולי עדיין לא שונתה ההודעה.
http://www.traklin.co.il/content.asp?cc=123086
בברכה ובתודה על הטיפול.
|
התנצלות ופיצוי |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|