פרטי התלונה

תלונות טרקלין חשמל

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
רמאות וגניבה נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
המסגר4 כתובת:
תל חנן נשר סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום לכם
הזמנתי מכונת כביסה בתאריך 02.03.2012 בחנות של טרקלין חשמל בנשר.הובהר לי כי אין כרגע במלאי אבל תוך שבוע או לכל היותר שבועיים אקבל אותה.לאחר כשבועיים התברר לי כי המכונה לא תגיע אלא לאחר כחודש.(אין לי מכונת כביסה בבית והסתמכתי על "המילה" של המוכר).בתאריך 16.03.2012 הוצע לי לקבל את כספי בחזרה ונאמר לי לבוא למחרת.כשבאתי בתאריך 17.03.2012 המוכר(לא זה שמכר לי,הוא טען שהיה בבית חולים)בכלל לא רצה להתיחס לבקשתי לקבל את השקים שנתתי חזרה.יתרה מכך המנהל "ייבש" אותי כשעה עד לסגירת החנות ואמר לי לבוא בשבוע שלאחר מכן.בתאריך 18.03.2012 כשבאתי פעם שלישית נאמר לי שהשקים בהנה"ח בסניף הראשי ועל ההזמנה רשם "הלקוח יקבל את השקים בחזרה".נסעתי לשם ונאמר לי שהם לא אחראים לשקים אלא רק לאחר שמנהל החנות יבטל את המכירה.למוצר לציין כי טרטור זה הוא רשעי ואני לא מאחל לאף אחד להתקרב לחנות הזו.
בנוסף אני הבנתי שהמנהל בשם שלומי אף ניסה להפקיד את אחד השקים =ממש גניבה.באם המקרה ימשיך אאלץ לפנות למשטרה על גניבה וכן אתבע את החברה על עוגמת נפש והחזר הכספים שנגנבו ממני.
בושה וחרפה לרשת כזו שהיא בכלל קיימת.
עוגמת נפש סוג הנזק :
החזרת הכסף מיידית ומכתב התנצלות פתרון נדרש :

טרקלין חשמל שירות לקוחות

, תגובה:
אביבה-אחראית שרות לקוח שם ותפקיד:
פניית הלקוח נתקבלה ונבדקה.
לקוח ביצע רכישת מוצר ברשת ושילם ב-2 שיקים.
כיומיים מיום הרכישה הודיע היבואן כי מוצר אזל מהמלאי וכי צפי חזרת המוצר למלאי מחדש הינו כחודש.אין הדבר תלוי בטרקלין.
לקוח סירב להמתין וביקש לבטל את עסקתו.
אציין כי תקבולי הרכישות בסניפים,מועברים להפקדה בהנהלת חשבונות,כך היה גם עם השיקים של הלקוח בהם שילם את עסקתו.
השיק הראשון נשלח לפדיון בבנק בטרם הלקוח ביטל את עסקתו.
לקוח ביטל את השיק ולכן השיק הוחזר להנהלת חשבונות.


תגובה:
עסקת הלקוח בוטלה לבקשתו ו-2 השיקים יוחזרו ללקוח דרך הסניף בו ביצע את הרכישה.
לקוח מעודכן.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה