פרטי התלונה

תלונות טרקלין חשמל

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי עמידה בהבטחה שניתנה במעמד הרכישה נושא התלונה:
חותם גבי שם/כינוי:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
לפני כחודש וחצי רכשתי מסך led של חברת סמסונג 46" והמוכר בסניף טרקלין חשמל במתחם ביג קרית שמונה הבטיח לי שאקבל 2 זוגות של משקפי תלת מימד נטענות, סרט ודנגל לגלישה באינטרנט.
מכיוון שלא היה במלאי המוצרים הנ"ל, המוכן בחנות הבטיח כי בתוך מספר ימים אקבל את המוצרים.
את הדנגל קיבלתי באיחור של חודש ימים ומשקפים נתנו לי מדגם שעובד על סוללות "לבינתיים".
דאגתי להתקשר ולבדוק כל מספר ימים מתי אקבל את המשקפים שהובטחו לי. בכל פעם נאמר לי שבעוד מספר ימים יגיעו המשקפיים.
לפני מספר ימים ניגשתי לחנות ומנהל הסניף אמר לי שלא יוכל לעמוד הבטשניתנה לי במעמד הרכישה למרות שהעיד שבבדיקה שקיים בחנות, ההבטחה אכן ניתנה לי אבל המוכן שביצע את העיסקה מולי אינו עובד יותר בסניף.
אני מרגיש מרומה והשקעתי במרדפים אחרי מה שמגיע לי זמן רב.

אני בסה"כ רוצה לקבל את מה שהובטח לי ע"י המוכרן בסניף והעובדה שהוא אינו מועסק יותר בסניף לא רלוונטית כלל וכלל.

אנא חזרו אלי בהקדם
גבי חותם
050-7574451

טרקלין חשמל שירות לקוחות

, תגובה:
אביבה-אחראית שרות לקוח שם ותפקיד:
בבדיקה מול הסניף,נטען כי לא הובטחו ללקוח משקפיים דיגיטליות.
במעמד המכירה הוסבר ללקוח כי המשקפיים והסרט חסרים במלאי.,
תגובה:
ללקוח סופקו המשקפיים+דונגל.
לפנים משורת הדין וכמחווה שירותית של רצון טוב,הוזמנו ללקוח זוג משקפיים נטענות ללא חיוב מצידו+2 סרטים מתנה.
גמר טיפול
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה