אביבה-אחראית שרות לקוח |
שם ותפקיד: |
בתה של הלקוחה,ביקרה באחד מסניפי הרשת התעניינה והתרשמה ממבחר המזגנים המוצעים למכירה,בין הייתרהתרשמה הלקוחה ממזגן מדגם אינוורטר,בעל דרוג אנרגטי גבוה-לא ביצעה רכישה.
ביום המחרת,הגיעו ההורים לבצע רכישה,(הבת לא הייתה נוכחת),אשר בחרו לבצע את רכישת המזגן,כפי הנרכש בהזמנה-17248173-מדגם :תדיראן 10R.
למרות שהוצע להם גם דגם האינוורטר,אשר עלותו הינה בכ-1000 ש"ח יותר.
מזגן סופק לבית הלקוח והותקן.
בתה של הלקוחה פנתה אלינו טלפונית,לאחר שמזגן הותקן-הוסבר לה שהוריה רכשו את המזגן אותו קיבלו וזה ע"פ שיקול דעתם.(לדברי הסניף שיקול דעתו של האב היה כלכלי-בשל הפרשי עלויות בדגמים). |
תגובה: |
לקוחה קיבלה את המוצר אותו רכשה.
המזגן הותקן.
לא ניתן לבטל עסקה.
הוסבר ללקוחה .
נשמח לשרתה בכל עת.
גמר טיפול |
פתרון: |
|
|