פרטי התלונה

תלונות טרקלין חשמל

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
עבדו עליי בקניית מזגן נושא התלונה:
דידנקו ולריה שם/כינוי:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
קניתי מזגן בסכום מסויים בסופו של דבר קיבלתי מזגן לגמרי אחר מזה שהזמנתי ברגע שפניתי למוכר בטרנקלין חשמל קיבלתי יחס משפיל והפילו עליי את האשמה המזגן ששמו לי בטוח עולה הרבה פחות ממה שאני שילמתי להם אך לבקשתי לברר את הסכום הוא זרק לי מספר כאילו דבוה אך ליד המזגנים אין להם מחירים כך שהוא היה יכול להמציאה .הכי עצוב שאני בהריון והייתי צריכה להתעצבן ולהרגיש מושפלת וחסרת עונים!
עוגמת נפש סוג הנזק :
החלפת המזגן או החזר כספי פתרון נדרש :

טרקלין חשמל שירות לקוחות

, תגובה:
אביבה-אחראית שרות לקוח שם ותפקיד:
בתה של הלקוחה,ביקרה באחד מסניפי הרשת התעניינה והתרשמה ממבחר המזגנים המוצעים למכירה,בין הייתרהתרשמה הלקוחה ממזגן מדגם אינוורטר,בעל דרוג אנרגטי גבוה-לא ביצעה רכישה.
ביום המחרת,הגיעו ההורים לבצע רכישה,(הבת לא הייתה נוכחת),אשר בחרו לבצע את רכישת המזגן,כפי הנרכש בהזמנה-17248173-מדגם :תדיראן 10R.
למרות שהוצע להם גם דגם האינוורטר,אשר עלותו הינה בכ-1000 ש"ח יותר.
מזגן סופק לבית הלקוח והותקן.
בתה של הלקוחה פנתה אלינו טלפונית,לאחר שמזגן הותקן-הוסבר לה שהוריה רכשו את המזגן אותו קיבלו וזה ע"פ שיקול דעתם.(לדברי הסניף שיקול דעתו של האב היה כלכלי-בשל הפרשי עלויות בדגמים).
תגובה:
לקוחה קיבלה את המוצר אותו רכשה.
המזגן הותקן.
לא ניתן לבטל עסקה.
הוסבר ללקוחה .
נשמח לשרתה בכל עת.
גמר טיפול
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה