פרטי התלונה

תלונות טרקלין חשמל

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מכונת כביסה רועשת+טרטור וזלזול בלקוח נושא התלונה:
‏יום שישי ‏09 ‏מרץ ‏2012 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
לוד סניף חברה:
תיאור הבעיה:

ביום 09/03/12 רכשנו מכונת כביסה מטרקלין חשמל בתעשייה אוירית מסוג הובר 6010, לאחר שהסברנו לסוכן המכירות שהבית קטן מאוד 65 מ"ר ומכונת הכביסה תהיה בחדר ילדים ואנו זקוקים למכונה לא מרעישה אנחנו זוג הורים לשתי בנות והשלישית בדרך. הוא התחייב שהמכונה עונה על כל הבקשות והיא הכי טובה ושאין מה לדאוג כי אנחנו בתעשייה אוירית ותמיד אפשר לגשת אליהם. את המכונה קיבלנו בתאריך 13/03/12 וכבר במכונה הראשונה, יומיים אחרי, הבאנו שהרעש בלתי אפשרי. בדציבלים מאוד גבוהים. שאי אפשר לשבת בסלון ולדבר בקול רגיל, רק בצעקות. בעלי פנה לאחראית טרקלין חשמל בתעש"א הגברת לינגנר רגינה והטרטרת התחילה. היא שלחה אותנו לחברת ישפאר שמשווקים את המכונה למרות שהפצרנו בה שוב ושוב שאנו לא מעוניינים במכונה אלא רוצים לבטל את העיסקה. היא אמרה לדבר עם החברה שיבדקו ושוב "אין מה לדאוג". ביום 25/03/12 פנינו לחברת ישפאר אמרו שהטכנאי יתקשר אלינו לתיאום. אך לצערנו במהלך היומיים הבאים התקשרו אלינו מטלפון חסוי 2 צלצולים וניתקו. שוב חזרנו ל"טרקלין" לרגינה את רעש המכונה מתועד באייפון ושוב ניסו להפנות אותנו לישפאר לזימון טכנאי, תוך הפצרתנו לביטול עיסקה ואי רצון המכונה. טילפן אלינו נציג מישפאר ואמר שאין מה לדאוג שנטלפן לחברה לתיאום טכנאי, שם אמרה לנו הפקידה כי אי אפשר לתאם טכנאי מאחר והוא חולה שבוע שלם. אחרי שבוע טילפנו שוב לתיאום טכנאי אך הפעם זה היה קרוב לפסח, פקידת תיאום אמרה: כרגע הוא צריך לטפל במכונות חדשות ולא בתיקונים ובדיקות תמתינו. ושוב בתאריך 08/04/12 טילפנו לתיאום טכנאי אחרי טרטרת בתעש"א אצל הגברת רגינה וזה שהיא לא יכולה לעשות דבר כביכול, למרות שאת ההבטחות קיבלנו ממנה ומנציג מטעמה ואת העיסקה ביצענו אצלהם. תיאמו לנו טכנאי ליום ראשון 11/04/12 ומאחר שלא הגיעה אלינו, טילפנו אליהם, אך לטענתם לא בוצע תיאום ליום זה אלא ליום שלישי (אף על פי שהסברנו שיום זה הוא בעייתי מבחינתו-כי אין אף אחד בבית) פ- בלענו את הרוק והוזמן טכנאי ליום 19/04/12 ושהוא הגיעה הוא בדק ואמר ש"המוצר בסדר-זה הרעש. בגלל שהבית קטן הוא מאוד צורם. הוא הצטרך במהלך השיחה שלנו לצעוק כי לא יכולנו לשמוע זה את זו. אמרתי לו האם זה הגיוני מבחינתך שהרעש כזה. הוא אמר שבמכונות מסוג אלה זה הרעש המקובל. למרות שמבחינת דציבלים הרעש הוא מעל המותר. לטענתו, הבית הוא קטן ולכן הסבל. תנסו להפעיל אותה רק על 600 סל"ד כי על 1000 סל"ד הרעש יותר צורם. הוא ניסה לדבר עם האחראית "לינגנר רגינה" אך היא התעקשה שהיא לא מוכנה לבטל את העיסקה למרות הרעש בגלל שהמוצר תקין. הוא ניסה לאמר לה שטילפנו והגענו לביטול עיסקה יומיים אחרי (בגדר החוק ל-14 יום). היא טענה: אבל הם התשמשו במהלך היומיים האלא במוצר. איזו דרך היתה לי לראות אם המוצר בסדר או לא?????? - מה הייתי צריכה לעשות? לחפש בתים שיש להם מוצר כזה ולבדוק שסוכן המכירות שלהם לא משקר לי? קניתי את מכונת הכביסה על סמך בעל מקצוע שייעץ לי אצלהם בחברה. מבחינתי הם היו אמינים וישרים במיוחד שהם נמצאים בתוך תעשייה אוירית-בחברה שבעלי עובד בה מעל 13 שנה. אני מרגישה מרומה, מושפלת לנוכח הטיפול והזילזול של לינגנר רגינה. אני רכשתי מכונה שצריכה להיות שקטה ותקינה. היא אומרת אל תשתמשי ב1000 סל"ד תשמשי רק ב-600 סל"ד שזה טבעי ברעש לטענת הטכנאי.הטרטור ועוגמת הנפש שעברתי, במיוחד לנוכח היותי בהריון בחודש שביעי, היא בלתי נסבלת. אני מפעילה מכונת כביסה, לצערי בגלל הילדות הקטנות שלי, כמעט כל יום ובוכה בגלל היחס של חברת טרקלין,בראשות לינגנר רגינה וחברת ישפאר.
עוגמת נפש סוג הנזק :
ביטול עיסקה / החלפת מוצר פתרון נדרש :

טרקלין חשמל שירות לקוחות

, תגובה:
אביבה-אחראית שרות לקוח שם ותפקיד:
תלונת הלקוחה הועברה ליבואן -ישפאר.
מבדיקה מולם נמצא כי מוצר תקין ועובד ע"פ מאפייני היצרן.
תגובה:
בכפוף להחלטת היבואן,הוצא מטעמם מכתב תקינות למוצר.
נשלח ללקוח בדואר.
לאור תקינות המוצר-לא ניתן להיענות לבקשת הלקוח.
גמר טיפול
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה