|
|
|
|
|
|
התנהגות ויחס משפיל של עובד החנות. |
נושא התלונה: |
שבת 21 אפריל 2012 |
תאריך האירוע: |
אזור חיפה |
אזור: |
קרית אתא מרכז ביג |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
מוצאי שבת אני וזוגתי מגיעים לחנות לקנות מקרר.ממתינים בתור ארוך לבצע את ההזמנה וכשמגיע תורי המוכר החוצפן בשם איליה !!!!!! קורא ללקוחה אחרת שהגיע לחנות ולתור אחרי(הלקוחה הזו כאשר הגיע לתור שאלה אותי מי אחרון.)וכאשר אני מסביר לו שאני לפני הגברת אותו מוכר חוצפן איליה!!!! אומר לי "אני קובע את מי אני מקבל קודם".לא ברור לי האם זו מדניות החנות אולי אני מבוגר מידי לקבלת שרות נאות,אולי צבע העור שלי שזוף מידי.
|
|
|
|
|
|
|
|
טרקלין חשמל שירות לקוחות
, תגובה:
|
אביבה-אחראית שרות לקוח |
שם ותפקיד: |
חברת טרקלין חשמל הינה רשת החשמל והאלקטרוניקה מהמובילות בתחומה בישראל וככזו חרטה החברה על דגלה את איכות השירות הניתן ללקוחותיה ולראיה החברה הינה מהראשונות שהצטרפו לארגון אמון הציבור למען מסחר הוגן כלפי לקוחותיה.
|
תגובה: |
המקרה הועבר לטיפול משמעתי מול הגורמים הרלוונטיים.
כולי תקווה כי המקרה לא ימנע מהצרכן לשוב ולרכוש בסניפי הרשת,
נשמח לעמוד לשירותו בכל עת . |
פתרון: |
|
|
|