פרטי התלונה

תלונות טרקלין חשמל

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שקר/הטעה של הלקוח בקשר למבצע ולתקופת אחריות נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
עפולה מתחם עמק סנטר סניף חברה:
תיאור הבעיה:

פונה אליכם לוקינוק יוסף ,בקשר לרכישת המקרר דגם SHARP 2499 BE ,על-פי ההזמנה 17144377 ,מה-26.10.2011 ,בסניף עפולה(עמק סנטר) של טרקלין חשמל.
לפי המלצת הסוכן בן עזרא תמיר, החלטנו על הדגם הזה ,בעיקר הודות המבצע 5 שנות אחריות(כפי שכתוב בהצעת המחיר שלו בכתב-יד).
עם קבלת תעודת האחריות מס. 172655 שמנו לב שמצוין עליה :ל – 12 חודשים. כמובן ששאלתי לגבי זה והוסבר לי שכל הפרטים של האחריות שמורים במחשב של שירות מזור כפי שהובטח.
להפתעתי ,לפני מספר ימים קיבלתי טלפון משרות מזור טבריה ,עם הצעה להאריך את תקופת האחריות של המקרר, מפני ש תוקף האחריות יסתיים ב עוד כמה חודשים,ורק למדחס האחריות היא ל5 שנים!!!
העלויות של הביטוח כולל: ל 3 שנים ב 1392 ₪ או ל 5 שנים ב 1800 ₪ .
ביררתי עם החנות את הנושא,מבלי לקבל תשובה(לא בטלפון,לא בביקור שלי בחנות וגם לא באי-מייל שכתבתי להם).היחס של החנות מולי היה לקוי,משפיל ולא נעים!
בהמשך ביררתי מול חברת טרקלין - חשמל - 1-700-50-50-20 ;לפיהם,האחריות היא ל12 חודשים ורק למדחס 7 שנים!
אין שום תיאום בין הנתונים של חברות רלקו(היבואן),טרקלין- חשמל ושרות מזור בנושא תקופת האחריות.עד היום,אני לא יודע את האמת.
לחלוטין לא מקובל להטעות/לשקר/לרמות את הלקוח עם מבצעים שבכלל לא קיימים או לא נכונים, או אולי זה חוסר מקצועיות מוחלטת של המוכר.
בכל מצב, אני מבקש בכל לשון של בקשה לקבל פתרון הולם וראוי .
בכבוד רב,
יוסף לוקינוק
עוגמת נפש סוג הנזק :
פיצוי כספי,מכתב התנצלות,מסמך לגבי תקופת האחריות של המקרר פתרון נדרש :

טרקלין חשמל שירות לקוחות

, תגובה:
אביבה-אחראית שרות לקוח שם ותפקיד:
בבדיקה אל מול היבואן הרישמי-ראלקו-נמצא כי בעת רכישת המקרר ,מבצע היבואן לגבי האחריות הינו-שנת אחריות מלאה+7 שנות אחריות למדחס.
מעולם לא היה מבצע חמש שנות אחריות לדגם אותו רכש הלקוח,בתאריך אותו ביצע את העסקה.
הלקוח מציג בידיו מסמך,הטוען כי זוהי הצעת מחיר ממוכרן בסניף.
איננו נוהגים לתת הצעות מחיר בצורה שכזו.
הצעות המחיר ,מוגשות במסמך עם לוגו הרשת.
להצעות מחיר יש תוקף/תארחך
הצעות המחיר נחתמות ,חתימה+חותמת
על כן תמוה בעיננו המסמך אותו מציג הלקוח.
תגובה:
לאור האמור לעיל לא נוכל לכבד את הכתוב במסמך.,
ת. האחריות למדחס תועבר,לבקשתינו, ללקוח ישירות מהיבואן בדואר.
גמר טיפול.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה