פרטי התלונה

תלונות טרקלין חשמל

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הטעיית לקוח נושא התלונה:
אזור אילת אזור:
מתחם ביג אילת כתובת:
אילת סניף חברה:
תיאור הבעיה:
ביום 1.5.2012 בעת שהותי בנופש בבית מלון באילת, התקשרתי לטרקלין חשמל סניף אילת ושאלתי את שלומי חזן האם קיימת במלאי החנות מצלמת סטילס מדגם סוניW570 (לאחר שראיתי אותה באתר של טרקלין חשמל), וזה ענה כי המצלמה קיימת בחנות ואפשר לבוא ולרכוש אותה.
לאחר שהגעתי במונית לחנות פניתי לעובד שמתמחה במצלמות וזה מיד אמר לי כי אין מצלמה כזו במלאי...
ביקשתי לשוחח עם שלומי שאיתו שוחחתי בטלפון, וזה אמר פשוט ש "אם אין אז אין" לאחר שהבעתי את מורת רוחי ,שלומי ערך בדיקה ו"מצא" את המצלמה ושאל אותי אם אני רוצה אותה והיא עולה 870 ש"ח (למרות שמחיר המצלמה שראיתי באתר הוא 688 ₪ כולל מע"מ-באילת המחיר נמוך יותר) הוא פשוט רצה לגרום לי לעזוב את החנות בגלל המחיר היקר וכך לא אתלונן עליו אישית, אני הסכמתי לרכוש אותה במחיר זה כי הבנתי שהמצלמה לא באמת קיימת ואז הוא הציע לי להזמין אותה וזה יקח מס' ימים (זאת לאחר שהבהרתי לו שאני בנופש והוא ידע שעוד מס' ימים כבר לא אהיה באילת.
ולאחר שביקשתי את פרטיו זה מסר לי את שמו בזלזול ושאל אם אני רוצה גם תעודת זהות ומס' נעליים
מיותר לציין כי עוגמת הנפש שנגרמה לי היתה מיותרת לחלוטין ונבעה מזלזול ומעצלותו של המוכר שלא טרח להקשיב ללקוח.
מבחינתי לצאת באמצע נופש , לקחת מונית מאיזור בתי המלון למתחם "ביג" הינה בזבוז זמן יקר וכסף.
לא זה היחס שלו ציפיתי מרשת גדולה ואין בכוונתי לעבור על כך לסדר היום
מצפה לתגובתכם הנאמנה
נ.ב
ברשותי הקלטת השיחה עם הנ"ל המאשרת את דבריי וכן את תמונתו באם "בטעות" מסר לי שם שגוי- פרטים אלו אציג ע"פ דרישתכם
עוגמת נפש סוג הנזק :
פיצוי כספי ללקוח פתרון נדרש :

טרקלין חשמל שירות לקוחות

, תגובה:
אביבה-אחראית שרות לקוח שם ותפקיד:
תלונתו של הצרכן נתקבלה ונבדקה.
בעת הגעת הצרכן לסניף,אכן לא הייתה מצלמה כזו במלאי.
ייתכן והייתה אי הבנה בין 2 הצדדים,אכן ניתן לרכוש מצלמה כזו בטרקלין,במידה ואין במלאי ,מתבצעת הזמנת רכש מול היבואן ומוצר מסופק תוך ימים בודדים וזאת בהתאם למלאי יבואן בעת הרכישה.
לקוח טוען כי המחיר של המלצמה,כפי שהציג מנהל הסניף,שונה מהמחיר של המצלמה כפי המוצע לרכישה באתר טרקלין.
אכן המחיר שונה-התימחור באתר האינטרנט שונה מהתימחור בסניפי הרשת.
המחירים באתר נמוכים מהמחירים ברשת וזאת בשל תחשיבי עלויות ורווחיות שונים.
בוצעה שיחה עם הלקוח והוסבר לו העניין.
תגובה:
הננו רואים בחומרה את טענת הלקוח להתייחסות מנהלי/מוכרני סניפים.
המקרה הועבר לטיפול משמעתי אל מול הגורמים הרלוונטיים.
מטעמי צנעת הפרט איננו נוהגים לפרסם את אופי התנהלותינו משמעטית אל מול נציגי הרשת.
חברת טרקלין חשמל הינה רשת החשמל והאלקטרוניקה מהמובילות בתחומה בישראל וככזו חרטה החברה על דגלה את איכות השירות הניתן ללקוחותיה ולראיה החברה הינה מהראשונות שהצטרפו לארגון אמון הציבור למען מסחר הוגן כלפי לקוחותיה.
אין מקום למתן פיצוי .
גמר טיפול בפניית הלקוח
נשמח לשרת את לקוחותינו בכל עת.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה