פרטי התלונה

תלונות טרקלין חשמל

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אספקת מקרר במסגרת משרד האנרגיה נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
קניתי מקרר במסגרת ההטבה של משרד האנרגיה נמסר לי כי האספקה היא תוך שבועיים היום התקשרתי אמרו לי 60 יום חששתי מלקנות בטרקלין והסיפורים והתירוצים הם מעל ומעבר אנשי המכירות עטו עלי אבל היום גם לא רוצים לדבר איתי מדוע.

טרקלין חשמל שירות לקוחות

, תגובה:
אביבה-אחראית שרות לקוח שם ותפקיד:
הלקוחה ביצעה רכישת מקרר במסגרת מבצע המרת מקררים אשר יזם,משרד
התשתיות.
אספקות המקררים מתבצעת ישירות מול היבואן אל מול משרד התשתיות.
המבצע הינו רחב היקף בשיתוף רשתות שיווק רבות,ידוע על זמני אספקה ארוכים מעט.
בשל העומס חלוקת המקררים מתבצעת באופן מסודר ע"פ רשית משרד התשתיות כפי שמועברת ליבואן לאחר אישור ההזמנה..
לא הובטחו ימי אספקה-שבועיים.
לא ניתן לאתר את הלקוחה
בנייד חסרה סיפרה
טלפון בזק-אינו פעיל
תגובה:
אספקת המקרר מתבצעת בהתאם לסדר הקמת ההזמנות ואישורן אל מול משרד התשתיות.
בסופו של יום כל המקררים יסופקו.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה