פרטי התלונה

תלונות טרקלין חשמל

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
יחס וחוסר אחריות צוות מוכרנים/טיפול בהספקת מוצר נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
ב-21.4. הוזמן מוצר מטרקלין קניון חדרה ,אחרי כ-שבועיים סופק מוצר שבור,שהוחזר באותה רגע,מי אז כל יום אני מתקשרת לחברת ברימאג(שאחראית להספקת מוצר) לפי 100 שיחות טלפון עם מוכרני טרקלין חדרה.
בשירות לקוחות של ברימאג-כל יום תשובה אחד"נברר ונחזור אליך בטלפון"
אך אף פעם לא חזרו עם שום תשובה--זה רק מסביר יחס וזלזול בלקוחות
איאפשר לדבר אף פעם עם שום אחראי או מנהל בחנות בסניף הנ"ל
יש מה לשפר בשירות - חייבים לשים לזה סוף - זה חוסר מקצועיות וזלזול בלקוחות
בטוח - לא אקנה שום דבר ברשת טרקלין קניון חדרה - גם אמליץ לחברים לא להתקרב !!!
עוגמת נפש סוג הנזק :
ליצור איתי קשר טלפוני-ולברר מה קורא עם הספקת מוצר? סוף סוף ! פתרון נדרש :

טרקלין חשמל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה