|
|
|
|
|
|
יחס וחוסר אחריות צוות מוכרנים/טיפול בהספקת מוצר |
נושא התלונה: |
אזור השרון |
אזור: |
תיאור הבעיה:
ב-21.4. הוזמן מוצר מטרקלין קניון חדרה ,אחרי כ-שבועיים סופק מוצר שבור,שהוחזר באותה רגע,מי אז כל יום אני מתקשרת לחברת ברימאג(שאחראית להספקת מוצר) לפי 100 שיחות טלפון עם מוכרני טרקלין חדרה.
בשירות לקוחות של ברימאג-כל יום תשובה אחד"נברר ונחזור אליך בטלפון"
אך אף פעם לא חזרו עם שום תשובה--זה רק מסביר יחס וזלזול בלקוחות
איאפשר לדבר אף פעם עם שום אחראי או מנהל בחנות בסניף הנ"ל
יש מה לשפר בשירות - חייבים לשים לזה סוף - זה חוסר מקצועיות וזלזול בלקוחות
בטוח - לא אקנה שום דבר ברשת טרקלין קניון חדרה - גם אמליץ לחברים לא להתקרב !!!
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
ליצור איתי קשר טלפוני-ולברר מה קורא עם הספקת מוצר? סוף סוף ! |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
טרקלין חשמל שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|