פרטי התלונה

תלונות טרקלין חשמל

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי הספקת מקרר בזמן,הטעית הלקוח נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏22 ‏אפריל ‏2012 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
סניף באר שבע כתובת:
טרקלין חשמל סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך 22/04/2012 סוף-סוף גיבשתי עמדה לרכוש מקרר מסוג SHARP מדגם SJX7413SL(הזמנה מספר 17263263) לא ממבצע של משרד התשתיות.עשיתי סקר בעיר באר שבע בסניפים של מחסני חשמל,שקם אלקטריק,טרקלין ועוד.מחיר המקרר זהה בכל הסניפים.ההבדל היחידי הוא שטרקליו חשמל הציעו הספקה של 40 ימי עבודה.יתרה מכך הנציג בשם סמי אבו עביד מסר כי הדבר וודאי ואף נציג מנוסה שיודע במה מדובר וזאת לאחר שהוסבר לו כי הדבר המכריע בסופו של דבר הוא זמן ההספקה וכן גם הוסבר כי אני בדרך כלל קונה מרשת אחרת.מאז ועד היום חלפו ימים רבים ונכון להיום עומד לשלם תשלום שלישי מתוך6 תשלומים(מועד ההספקה הסתיים בתאריך 08/06/2012).מספר ימים אחרי סיום המועד נסעתי במיוחד לעיר באר שבע לסניף טרקלין חשמל כדי לבדוק מה סיבת האיחור.בשיחה עם אחד הנציגי הסניף נאמר כי אכן הייתי אמור לקבל מקרר לפי תנאי הספקה אך אינו יכול לענות למה עדיין לא קיבלתי ונציג ששמו סמי יצור איתי קשר באותו היום(כבר שבועיים ממתין לטלפון).באותו היום סברתי כי מדובר ברשת רצינית שעומדת על כל תנאי חוזה ולא יפר אותו-פירקתי דלת כניסה למטבח ע"מ לפנות מעבר והוצאתי מקרר ישן למקום אחר,ובכך ועד היום נגרם לי אי נוכחות.החברה-רשת(אשר מיוצגת ע"י סוכני מכירות בסניפים) גרמה לאי נוכות לי,לבני משפחה שלי.נציג הטעה אותי שלא בתום לב ואני סבור כי עשה זאת ע"מ שאקנה ברשת שלו(יתכן ומקבל עמילות).התשובה "תורנית" שמדובר במבצע של 100 לראלקו" אינה מספקת.אין קשר בין מבצע לבין חוזה שנחתם ביני לבין הרשת.בכך אני רואה הפרת הסכם באופן בוטה!!!
עוגמת נפש סוג הנזק :

טרקלין חשמל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה