פרטי התלונה

תלונות טרקלין חשמל

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי אספקת מקרר בזמן,הטעית לקוח. נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
ביג קסטינה כתובת:
ביג קסטינה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
לצערי בחודש אפריל היתקלקל אצלנו המקרר בבית ולכן היינו צריכים לחפש מקרר חדש.
ביקרנו אני ואימי בכמה חנויות חשמל וכל המקררים שאימי אהבה לי התאימו לנו בגלל גבולות הנישה אצלנו במטבח.
ערב אחד ניכנסנו לסניף טרקלין חשמל בביג קסטינה ובגלל היכרות קודמת עם המוכרים ומנהל הסניף ביקשתי מאחת המוכרות שתתאים לנו מקרר לפי הצרכים של אמא שלי וגבולות הנישה אצלנו במטבח ובידיעה שאין לנו מקרר בבית ושהוא צריך להגיע תוך זמן קצר.
שללנו את רוב המקררים אבל אחד המקררים התאים לצרכים שלנו אבל בגלל המימדים התלבטנו מה עושים,המוכרת אמרה שהמקרר הספציפי הזה שרצינו יגיע אלנו הביתה תוך חודש.
בזמן היציאה מן החנות פגשנו את השכן שהוא במקצוע נגר והיתיעצנו איתו בקשר להגבהת הנישה וכמה זה יעלה לנו.
ובידיעה שאם אני יזמין את המקרר תוך חודש הוא אצלי בבית.
בתאריך 23/4/2012 ביצעתי את ההזמנה, חיכיתי כמה שבועות ולא יצרו איתי קשר להספקת המקרר.
היתקשרתי לסניף מימנו קניתי והרגיעו אותי שתוך שבוע המקרר אצלי בבית,לאחר שבוע שהמקרר עדין לא הגיע,שוב היתקשרתי ועדין היתה להם אותה תשובה שהשבוע הוא צריך להגיע.
מיוזמתי הרמתי טלפון לרלקו היבואן הרישמי של המוצר אותו רכשתי ולהפתעתי אמרו לי שהמקרר צריך להגיע רק שתחילת חודש יוני לארץ,ואני ביצעתי את ההזמנה בחודש אפריל.
היתקשרתי לסניף בביג קסטינה לשאול למה לא הודיעו לי כזה דבר לפני שביצעתי את ההזמנה אבל התשובה שלהם היתה אל תדאג יש לנו מקררים במחסנים אני נארגן לך משו.
ידעתי שהמילים שיוצאות למנהל הסניף זה רק כדי להשתיק אותי ולכן פניתי לסוכן המוצר של טרקלין ושאלתי אותו מתי המוצר הספציפי הזה צריך להגיע לארץ ואם יש אפשרות לזרז לי את התהליך והוא מבחינתו אומר שאין מה לעשות בנידון.
היום התאריך 4/7/2012
71 ימים אחרי ביצוע העיסקה 41 ימים אחרי התאריך שהובטח לי לקבלת המקרר.
עדין לא קיבלתי את המקרר,אני עדין מחכה,עדין אומרים לי עוד שבוע הוא אצלך.
אני כבר לא יודע למי לפנות כבר דיברתי עם כולם.
שאני מתקשר למוכרת שעשתה לי את העיסקה הוא אומרת שדיברה עם קרמונה ושלחה מייל לאורלי כדי לזרז את התהליך.
אני מצטער על היום שנכנסתי אצלכם לסניף ומקלל את הרגע שביצעתי את איתכם את העיסקה.
את הצער וכאב הראש כסף לא יכול לקנות,אחרי עשרות טלפונים ופניות באתר עדין אני בלי מקרר בבית.
בזמן הזה שהבנתי שאת המקרר אני לא יקבל כזה מהר ,הספקתי לקנות מקרר מאניטז'אכן שעבר בשכונה.
בחודשים האחרונים בזבזתי אלפי שקלים על מזון שהיתקלקל ונזרק לפח כול חודש רק בגלל שאני לי מקרר.
אנחנו משפחה בת 6 נפשות שחיה עם מקרר מישרדי בבית.
לא מעצבן אותי זמן האספקה,אלא שהבטיחו לי שהמקרר יגיע תוך חודש הביתה בידיעה שאין לי מקרר בבית ושאני משנה מטבח בשביל המקרר הזה ספציפית ופשוט שיקרו לי,אני בטחתי בטרקלין חשמל,אני האמנתי שיהיה לי למי לפנות אם תיהיה בעיה,אבל בשירות שלכם או שאומרים לי לבטל את העיסקה או שמאשימים את רלקו.

הבעיה שלכם שאת העיסקה עשיתי מולכם לא מול רלקו ,את ההבטחות שהבטחתם לי אתם צריכים לקיים,אצלי חודש זה חודש אבל אצלכם זה לא ככה.

את החודש שעבר אתם לא תוכלו להחזיר,ואת עוגמת הנפש מטחנת קפה שתביאו לי לא תשנה.
לי הבטיחו "חודש" לא יותר ולא פחות !!!
אני מקווה שכבר שבוע הבא המקרר יהיה אצלי בבית.



עוגמת נפש סוג הנזק :

טרקלין חשמל שירות לקוחות

, תגובה:
אביבה רזון-אחראית קשרי שם ותפקיד:
הצרכנית ביצעה רכישת מקרר שארפ ,במסגרת מבצע יבואן-ראלקו-ע"פ תקנון מבצה זה,אספקת מקררים עד 60 ימי עסקים.
תגובה:
מקרר סופק ב-08/07/12
גמר טיפול
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה