|
|
|
|
|
|
חוסר מענה טלפוני |
נושא התלונה: |
יום שלישי 17 יולי 2012 |
תאריך האירוע: |
אזור הדרום |
אזור: |
קרית גת |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
רכשתי מטרקלין חשמל את כל מוצרי החשמל לבית החדש בינהם היו כריים חשמל
מזכוכית , לאחר שבועיים הכריים התנפצו הגיע טכנאי ואמר שאין לו מה לעשות ולפנות לחברה מזה כשבוע שאני מתקשרת למוקד שירות של טרקלין חשמל ואין מענה אשמח אם תחזרו אלי בהקדם האפשרי
|
כספי |
סוג הנזק : |
החלפת הכריים |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
טרקלין חשמל שירות לקוחות
, תגובה:
|
אביבה רזון-אחראית שרות |
שם ותפקיד: |
תלונת הצרכנית להתנפצות הכיריים שברשותה ,הועברה ישירות לבירור אל מול ביבואן-"אלקטרה".
|
תגובה: |
ב-25/07/12-לפי דרישתנו,הוחלפו הכיריים ללקוחה לשביעות רצונה. |
פתרון: |
|
|
|