פרטי התלונה

תלונות טרקלין חשמל

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי אספקת מקרר ודרישת תשלום נוסף. נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏24 ‏יולי ‏2012 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
מעלה הכמון 5 כרמיאל כתובת:
כרמיאל סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך 22.4.2012 ניקנה מקרר LG GM-749 במיסגרת המיבצע של משרד התשתיות.
המקרר ניקנה בטרקלין חשמל בחוצות כרמיאל, רחוב מעלה כמון 5.
מספר הזמנה 17264134

המקרר ניקנה ע"י ההורים שלי, ובעת ההזמנה הובטח שהמקרר יגיע תוך חודש. במעמד הקניה הובהר להורים שלי שהמחיר הוא מחיר כולל של דמי משלוח. לא נשאלה השאלה ע"י המוכרים לגבי מספר הקומה בה הם גרים. (ההורים שלי גרים בקומה 7, בבניין עם מעלית).

כאמור, זמן מועד האספקה היתעקב לשלושה חודשים. בתאריך 24.7 הגיעה המוביל וללא שום נסיון מצידו להעמיס את המקרר למעלית החליט שהמקרר לא ניכנס למעלית (אני מדגיש שהמקרר לא הוצא מהמשאית) והוא לא מיתכוון לעלות את המקרר עד קומה שביעית וניתן לעשות זאת רק בעזרת מנוף. אחרי שהבאתי את היתנגדותי להביא מנוף המוביל עזב את המקום ולא סיפק את המקרר שבוצע עליו תשלום במשך שלושה חודשים כולל דמי המישלוח.

היתקשרתי לחנות בכרמיאל והוסבר לי שכל קומה נוספת מעל שלושה קומות עולה 30 שקלים ושאני מחוייב לשלם אותם. אני מדגיש שוב, בזמן הקנייה לא נשאלה השאלה באיזה קומה ההורים שלי גרים ושדמי המשלוח כבר כלולים במחיר.

בעקבות זמן אספקה מחריד של 3 חודשים ומעלה (עדיין ההורים שלי לא קיבלו את המקרר) ותשלום דמי משלוח מלאים, דרשתי מהחנות לספק לי את המוצר ללא כל תשלום נוסף עד הקומה ה7. החנות לא הסכימה.
עדיין ההורים שלי לא קיבלו את המקרר.
עוגמת נפש סוג הנזק :
דורש מהחנות לספק את המקרר עד הקומה ה7 במיידי ללא כל תשלום נוסף בעקבות אי עמידה במועד האספקה המובטח ותשלום דמי משלוח מלאים במעמד הקנייה. פתרון נדרש :

טרקלין חשמל שירות לקוחות

, תגובה:
אביבה רזון-אחראית קשרי שם ותפקיד:
הלקוחה ביצעה רכישת מקרר במסגרת מבצע המרת מקררים אשר יזם,משרד
התשתיות.
אספקות המקררים מתבצעת ישירות מול היבואן אל מול משרד התשתיות.
בבדיקה אל מול הלוגיסטיקה -אין אפשרות לספק ללקוחה מקרר ללא מנוף!
תגובה:
הוצע ללקוחה להזמין מנוף,יש באפשרותה להיעזר במנוף מטעמה או לחלופין מהשירות.
ע"פ השיחה עימה (סבטלנה),מסרבת מעוניינת לבטל עסקה,הוסבר לה התהליך.
נשמח לשרתה בכל עת.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה