פרטי התלונה

תלונות טרקלין חשמל

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי אספקת מוצר / זלזול בלקוח / אין מענה נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏29 ‏יולי ‏2012 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
מאתר האינטרנט סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום רב ,

קניתי טלויזיה (פלזמה LG 3D SMART 42PM4700)ב 28/07 מאתר האינטרנט של חברת טרקלין חשמל מספר הזמנה 20841 , יום אחרי הקנייה דיבר איתי נציג והודיע לי שהעסקה מאושרת והטלויזיה בדרך אלי תוך מספר ימים , זה לא קרה ועד עכשיו לא קיבלתי את המוצר , השראתי הרבה הודעות ואף אחד לא יצר איתי קשר . לכן לקחתי יוזמה יצרתי קשר עם הספק קבוצת ח.י והספק הודיע לי שיש בעיה בהזמנה והם לא יכולים לספק לי את הטלויזיה !!!!
אם לא יצרתי קשר עם הספק לא הייתי מודע לבעיה , ועד הרגע הזה לא קיבלתי את המוצר ונראה שאני לא אקבל אותו

כספי סוג הנזק :
הספקת טלויזיה או ביטול עסקה והחזר כספי פתרון נדרש :

טרקלין חשמל שירות לקוחות

, תגובה:
אביבה רזון-אחראית שרות שם ותפקיד:
בעת ביצוע ההזמנה,אכן נמצא כי לא נתקבל כל דיווח מהיבואן על חוסר במלאי.
לאחר כמה ימים,נתקבל דיווח על חוסר במלאי.
הצרכן עודכן וניתנה לו האפשרות לביטול עסקה ללא דמי ביטול.
הצרכן בחר להמתין .
תגובה:
בסופו של יום מוצר סופק. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה