פרטי התלונה

תלונות טרקלין חשמל

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חוסר מקצועיות של החברה ושל חברת השליחויות נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
אתר האינטרנט כתובת:
תיאור הבעיה:
שבוע לאחר שהזמנתי מכונת קפה דרך האינטרנט דיברו איתי מחברת השליחויות ורצו לבוא אלי לביתי ע"מ לתת לי את המוצר ,אמרתי שאיני יכול מפני שאני באמצע יום עבודה ויבואו אחרי החג(סוכות) ביום ראשון (ערב חג שני).
ביום ראשון(ערב חג שני) המדובר לא דיברו איתי מחברת השליחויות ולא מטרקלין חשמל.
ביום שלישי דיברתי עם טרקלין חשמל שאמרו לי שם שדיברו עם חברת השליחויות ו"צעקו" עליהם לדבריהם .ובמשך 6 שעות כל שעתיים התקשר אליי נציג ש.לקוחות ע"מ לבדוק אם דיברו איתי מחברת השליחויות וזאת לאחר שהוא אמר כל פעם שהוא חוזר אליי "מיד" או "תוך חצי שעה".


אהיה מעוניין שיצרו איתי קשר ויביאו לי את המוצר במהירות האפשרית
עוגמת נפש סוג הנזק :
פיצוי הולם פתרון נדרש :

טרקלין חשמל שירות לקוחות

, תגובה:
אביבה רזון-אחראית שרות לקוחות שם ותפקיד:
הצרכן ביצע רכישת מוצר.
עם תיאום שליחות המוצר לביתו-צרכן לא היה בבית ולא יכל לקבל את המוצר.
על כן תואם מועד אחר.
תגובה:
מוצר סופק. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה