פרטי התלונה

תלונות טרקלין חשמל

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות התקנה של מדיח כלים נושא התלונה:
פישבין אלישבע שם/כינוי:
‏יום שישי ‏16 ‏נובמבר ‏2012 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
חיפה עבודת ישראל 1 רכסים סניף חברה:
תיאור הבעיה:
קניתי את המדיח דרך האינטרנט, הגיע המדיח ללא בעיה ואז כשרציתי להתקין את המדיח, עקב הזעקות במקום מגורי, גדרה. לא הסכימו לשלוח אדם להתקין את המדיח כשהצעתי שמתקין שלי יבוא והם ישלמו לו (הוא הציע 200 שח עבור ההתקנה) בחור בשם ברוך, אמרשיחזרו אלי ומאז לא שמעתי מהם. כשניסיתי להתקשר לא ענו לי. השארתי הודעות ולא חזרו אלי.
גם כשנגמרה "המלחמה" לא חזרו אלי. לבסוף שילמתי למתקין. והיום ב-26 ל11 חזר אלי אותו ברוך ולא היה לו שום דבר לומר. גם לא התנצלות... שירות גרוע ויחס מעליב.
כספי סוג הנזק :
החזר של 200 שח והתנצלות פתרון נדרש :

טרקלין חשמל שירות לקוחות

, תגובה:
אביבה רזון-אחראית שרות לקוחות שם ותפקיד:
הצרכנית ביקשה להזמין טכנאי שירות לשם פתיחת המוצר שקנתה, לשם כך פנתה לנותן השירות מטעם היבואן הרשמי, אשר נאלץ לדחות את מועד התיאום בשל המצב הבטחוני המעורער,מבצע-עמוד ענן.
כמו - כן נאמר לצרכנית שעליה ליצור קשר לתיאום מיד עם הפוגה במבצע.
הצרכנית בחרה, על דעת עצמה וע"פ שיקול דעתה בלבד להתקין את המוצר ע"י טכנאי פרטי מטעמה.
בברכה.
תגובה:
לפיכך, לא נמצא כל דופי בהתנהלות מי מאיתנו,אין עילה לפיצוי.
בוצעה שיחה עימה והובהר העניין.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה