פרטי התלונה

תלונות טרקלין חשמל

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
השפלה בפומבי על ידי מנהל הסניף, איומים וגירוש מהחנות נושא התלונה:
מליקין יגאל שם/כינוי:
‏יום ראשון ‏16 ‏דצמבר ‏2012 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
קניון רמלוד כתובת:
תיאור הבעיה:
שלום רב.
היום בערב 16.12.2012 נכנסתי לסניף טרקלין חשמל בצומת רמלוד בלוד, על מנת לרכוש מוצר. ישר בכניסה נתקלתי במנהל הסניף שהתחיל לאיים עלי, להשפיל, קילל אותי ובסוף גירש אותי מהחנות מול עובדיו והלקוחות שהיו בסניף.
חשוב לציין כי לפני חצי שנה היתי עד למקרה דומה בסניף על ידי אותו מנהל, כאשר הוא משפיל ומקלל את אחד מעובדיו וזורק עליו קלסר. התלוננתי על כך בפני הנהלת הרשת וזאת טיפלה במקרה וזימנה את המנהל לבירור.
כנראה בעקבות כך מנהל הסניף החליט שצריך להעניש אותי ולכן היום נתקלתי במצב דומה.

כשביקשתי ממנו הסברים על מעשיו קיבלתי תשובה מעליבה ומאיימת והחלטתי לא להכנס לאימות מיותר מול אדם שמבייש את הרשת.

אני לקוח ותיק ונוהג לרכוש מוצרים ברשת טרקלין חשמל, אני מאוד נהנה לרכוש ברשת. ברצוני לשבח את עובדי הרשת שעושים עבודה מעולה ונותנים שירות הטוב ביותר בארץ ולכן אני ממשיך לרכוש ברשת.

על פי החוק, חל איסור מוחלט לגרש לקוח מהחנות (אלה אם יש חשד כי הלקוח הגיע במתרה לגנוב או לפגוע בשמו הטוב של החנות).

אני מבקש בזאת להמשיך ולברר את הנושא. במצב בו מנהל הסניף הקיים לא יאפשר לי להמשיך ולהיות לקוח של הרשת.
איומים, השפלה ואי מתן שירות סוג הנזק :
בירור רציני בנושא, התנצלות החברה והתחייבות החברה להמשיך לתת לי שירות פתרון נדרש :

טרקלין חשמל שירות לקוחות

, תגובה:
אביבה רזון-אחראית שרות לקוחות שם ותפקיד:
מיד עם קבלת פניית הצרכן בתלונה ,הטיפול הועבר למנהל האשכול.
יש לציין כי הנהלת הרשת, רואה בחומרה כל התנהגות המוזכרת לעיל ןתבחן את צעדיה אל מול המפרים את אמנת השירות בחברה.
תגובה:
התקיימה שיחת הסבר והתנצלות בין הצרכן למנהל האשכול. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה