פרטי התלונה

תלונות טרקלין חשמל

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הטעיית לקוח והולכת שולל נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏20 ‏דצמבר ‏2012 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
הטעיית לקוח והולכת שולל באופן הנמוך ביותר של הסתרת מידע.
אני קניתי מזגן שבכל מקום אחר מגיע עם ערכת התקנה למעט אצל טרקלין חשמל.
השגת המחירים הזולים ע"י מניפולציות זולות כגון זו מהוות תעודת עניות שלא לדבר על השיחה עם נציג השרות ה"אדיב".
שני מוצרים שקניתי בחניות החברה ומוצר ראשון שאני קונה בטרקלין חשמל באינטרנט, גם אחרון.
כמו שידעו לרשום סייגים לגבי תוספת תשלום על התקנת המזגן או משלוח מעל קומה שלישית בתשלום נוסף ניתן היה גם לציין את העלות הנוספת של ערכת ההתקנה.
הטעיה מגעילה של הצרכן האינטרנטי.
כספי סוג הנזק :
הוספת מידע על ערכת ההתקנה בתשלום נוסף בתאור המוצר של המזגנים! פתרון נדרש :

טרקלין חשמל שירות לקוחות

, תגובה:
אביבה רזון-אחראית שרות לקוחות שם ותפקיד:
הצרכנית ביצעה רכישת מזגן ללא חבילת ערכת התקנה. המזגנים מגיעים כפי שהם ישירות מהיבואן.
אכן ישנם מבצעים ,מדי פעם, של מזגנים המגיעים עם ערכות התקנה.
מדובר במבצעי יבואן,שכאשר הם משווקים, השיווק נעשה באופן זהה מול כל הסוחרים ורשתות השיווק השונות.
המזגן הספציפי , אותו רכשה הצרכנית,אינו מגיע ולא הגיע מעולם עם ערכת התקנה.
תגובה:
בוצעה שיחה עם הצרכנית והובהר העניין. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה