פרטי התלונה

תלונות טרקלין חשמל

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות גרוע ואי נתינת מענה נושא התלונה:
‏יום שני ‏24 ‏דצמבר ‏2012 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 24.12.2012 רכשתי דרך מוקד שירות המכירות של טרקלין חשמך מכונת נספרסו. לאחר יום התקשר אלי המוביל שהיה אמור להביא את המכונה אלי. נאמר כי זה יבוצע באותו יום. לא הושאר מספר טלפון כך שלא היה לי לאן לחזור. מיום רביעי 27.12.2012 ועד ליום זה ניסיתי להתקשר למוקד שירות הלוקחות של טרקלין חשמל שבו הובטח כי יחזרו אלי תוך יום עסקים, ללא מענה. לכשנעניתי (לאחר עשרות שיחות טלפון שביצעתי בניסיון נואש להגיע לנציג ולא לשירות מוקד הודעות) ענה לי נציג בשם אוהד, שלא היה מוכן להודות כי הינו נציג מכירות וטען כי הוא "מזכירה", נתן לי מידע שגוי ולבסוף גם מספר פקס בתואנה שזה מספר טלפון נוסף ששם יענה לי נציג. בהתקשרות נוספת מיד אחרי, נאמר לי במוקד ההודעות שאין להם שום נציג בשם אוהד. בזמן שאני מחכה לתשובה והמענה הביזוני של טרקלין חשמל, אני מפסידה הזדמנות לריכשת המכונה במחיר זול יותר מאשר הוצע לי. שיתביישו!
כספי סוג הנזק :

טרקלין חשמל שירות לקוחות

, תגובה:
אביבה רזון-אחראית שרות לקוחות שם ותפקיד:
הצרכנית ביצעה רכישה אינטרנטית.
לטענתה, נקבע עימה מועד לאספקת המוצר ובניסיון לקבל מידע טלפוני-לא הצליחה להשיג את מוקדני השירות.
שוחחה עם נציג בשם אוהד , שלטענתה לא היה אמין.
תגובה:
למוקד האינטרט של טרקלין חשמל, אכן ישנו מוקד טלפוני, מענה אנושי המקבל פרטי צרכנים ופניותיהם מועברים למוקדני המכירות לשם טיפול.
כך נעשה גם כאן .
מוצר סופק .
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה