אביבה רזון-אחראית שרות לקוחות |
שם ותפקיד: |
הצרכנית ביצעה רכישת מקרר בצבע לבן, עם נסיון לתאום מועד אספקה, נמסר לה ,ע"י המוביל כי המקרר אותו עומד לספק לה, צבעו שמנת, כמובן שלא הסכימה.
בבירור של הסניף אל מול היבואן, נמצא כי מקרר בצבע לבן, כרגע אזל מהמלאי, אין כרגע צפי כניסה מחודשת למלאי.
לצרכנית הוצעו 2 אופציות-האחתביטול עסקה, במידה ולא רותה להמתין.
2-שינוי הזמנה להזמנת מכרז משרד תשתיות, שם המקרר מוצע למכירה בהוזלה משמעותי, אך הוסבר לה , כי תאלץ להמתין שייכנס למלאי יבואן.
הצרכנית בחרה באופציה השנייה.
המירה את ההזמנה להזמנת משרד תשתיות.
|
תגובה: |
בבירור אל מול היבואן, היום 270113- נכנס מגוון לשיווק, תאום האספקה ייעשה עם הצרכנים לפי סדר כרונולוגי , מיום הקמת ההזמנההמוקדמת יותר.
|
פתרון: |
|
|