|
|
|
|
|
|
מזגן לא סופק למרות ששולם לפני חודשיים |
נושא התלונה: |
יום שישי 28 דצמבר 2012 |
תאריך האירוע: |
אזור הדרום |
אזור: |
באר שבע |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
עוגמת נפש, בזבוז זמן, קור מטורף בבית, הכל ביחד. ב י ז י ו ן !!!
|
|
|
|
|
|
|
|
טרקלין חשמל שירות לקוחות
, תגובה:
|
אביבה רזון-אחראית שרות לקוחות |
שם ותפקיד: |
הצרכנית ביצעה רכישת מזגן.
עם הגעת המזגן נמצא כי יש בו פגם ולכן לא סופק לצרכנית. בוצעה הזמנת רכש חדשה מהיבואן ,נמסר כי כרגע מוצר אזל מהמלאי ,בערך חודש ,צפי כניסתו מחדש למלאי.
המידע נמסר לצרכנית, הוצע לה אספקה עם כניסה למלאי או לחלופין ביטול עסקה.
צרכנית בחרה להמתין.
|
תגובה: |
מזגן סופק. |
פתרון: |
|
|
|