המתנה ממושכת לתיקון בלנדר |
נושא התלונה: |
יום חמישי 04 אפריל 2013 |
תאריך האירוע: |
אזור חיפה |
אזור: |
שד' ההסתדרות 90 חיפה |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
בתאריך 4.4.13, מסרתי לתיקון בלנדר חדש שקניתי בטרקלין חשמל סניף אילת. הבלנדר הפסיק לעבוד אחרי שתי הפעלות. נמסר לי שהוזמן בלנדר חדש מחו"ל.מאז אינני יכולה לבצע עבודות בישול שכרוכות בגריסה ואו טחינה ,כמעט חודשיים.אני מתגוררת בחיפה,אחרת לא הייתי מוותרת לסניף שבו נרכש המכשיר, באילת. מן הראוי,לספק לי מכשיר חדש מטעם טרקלין חשמל, במקום שאמתין זמן ממושך. הם אמורים להמתין לפיצוי של היצרן ולא הלקוח. זה שירות לא הוגן ולא אמין. מס' תעודת התיקון- 209399. שאר הפרטים על התעודה.
|
|
|
|
|