פרטי התלונה

תלונות טרקלין חשמל

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות גרוע נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏22 ‏מאי ‏2013 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
הסוללים 10 מתחם ביג ק.אתא כתובת:
45 סניף חברה:
תיאור הבעיה:
'בתאריך 12.5.13 רכשנו מזגן "אלקטרה" ברשת "טרקלין חשמל" בסניף קרית אתא. לפני הרכישה הבהרנו למוכר בשם איליה פיודורוב שהננו זקוקים להתקנה מיוחדת – המנוע צריך להיות מותקן על הגג. המוכר יצר קשר עם המתקין ולאחר השיחה איתו הבטיח לנו את צורת ההתקנה שביקשנו. זו הסיבה היחידה שהשפיעה על החלטתנו לרכוש את המזגן ברשת "טרקלין חשמל" ולא ברשת אחרת בה אמרו לנו שהם לא מבצעים התקנה מסוג זה.
לאחר הרכישה הבטיחו לנו ליצור קשר תוך שלושה ימים על מנת לתאם את ההתקנה. אך עד התאריך 17.5.13 לא יצרו איתנו קשר, עד שאנחנו לא יזמנו את השיחה עם הרשת על מנת לברר מדוע זה לא מתקדם. מאותו יום נאלצנו להתקשר בעצמינו למתקין יום-יום ובכל יום הוא הבטיח לנו לחזור אלינו על מנת לתאם מועד להתקנת המזגן. רק ב-22.5.13 הוא התקשר ואמר שיגיע בשעה 14.00. כמובן שנאלצנו לעזוב יום עבודה באמצע ולהגיע הביתה – וזאת ללא התראה מראש. אך המתקין לא היה בביתנו בשעה שנקבעה, לא הודיע על איחור והגיע רק בשעה 16.00. אך כאשר הוא הגיע, להפתעתנו הוא אמר שהוא לא יכול לבצע את ההתקנה המיוחדת שאנחנו מעוניינים בה, וזאת אחרי שאנחנו בפירוש הבהרנו את סוג ההתקנה עוד לפני הרכישה. החלטנו לבטל את ההזמנה ותגובתו של המתקין היתה לא מתקבלת על הדעת – הוא החל לצעוק ולקלל, וזאת בפניה של הבת שלנו הקטינה.
מיד הגענו לחנות כדי לבטל את הקניה. כאן שוב פגשנו את אותו המתקין שהמשיך בצעקות. במקום ראינו את אותו המוכר שאיתו ביצענו את העסקה – איליה פיודורוב – אשר במקום להתנצל ולעזור לפתור ללקוחותיו את הבעיה שנוצרה, דיבר איתנו בגסות רוח בשפה הרוסית, זאת כי ידע שאף אחד מהצוות שלידו לא מבין את השפה.
לאחר מכן ביטול העסקה נמשך זמן רב, אף אחד לא התחיל בטיפול בנו, למרות שכל הצוות היה פנוי מלקוחות. לאחר שבכל זאת אחת הקופאיות החלה לטפל בפנייתנו, היא הודיעה לנו שאנו נדרשים לשלם דמי ביטול. ופה המוכר איליה אמר לה לגבות מאיתנו כה שיותר כסף.
כל העניין לא ברור לנו. רכשנו אצלכם מוצר רק בגלל שהמוכר הטעה אותנו כאשר התחייב על סוג התקנה שאינכם יכולים לבצע. המתנו עד ההתקנה עשרה ימים במקום שלושה. הפסדנו חצי יום עבודה. נתקלנו הצעקות, קללות וגסות רוח מצד העובדים של החברה. לא קיבלנו כלום חוץ מעוגמת נפש, ואחרי כל זה, נדרשנו לשלם? הגענו למסקנה העובדים שלהם הם לא מקצועיים וחסרי שירותיות. זו לא אשמתנו שהמוכרים שלהם אינם יודעים מה סוג השירותים שהם מוכרים ללקוח ומבטיחים הבטחות שווא שאינם יכולים לעמוד בהם.
יש לציין שבסופו של דבר רכשנו מזגן במקום אחר וההתקנה התבצעה בלי שום בעיה ועיכוב לשביעות רצוננו המלאה. לכן איננו רואים שום סיבה לרכוש בטרלין חשמל מוצרים בעתיד.
כמו כן הננו דורשים לקבל התנצלות מצד העובדים: המוכרן איליה פיודורוב והמתקין שסירב למסור את שמו והחזר של הדמי ביטול.
כספי, סוג הנזק :
החזר של דמי הביטול + התנצלות פתרון נדרש :

טרקלין חשמל שירות לקוחות

, תגובה:
אביבה רזון-אחראית שרות לקוחות שם ותפקיד:
ביום 120513- הגיע הצרכן לשם ביצוע הזמנת מזגן.הזמין מזגן ללא חבילת התקנה,אותה ביקש לעשות מול מתקין ישירות.
עם הגעת המתקין לביתו,נמצא,ע"פ חוות דעת מקצועית של המתקין,כי לשם התקנת המזגן יש צורך בתוספת צנרת עם תעלה,צרכן רצה ללא תעלה,אלא ע"י חציבה,בכל מקרה כל אופי פעולת ההתקנה הינו בתשלום וזאת ע"פ אופי ההתקנה שנקבע,כמו כן המיקום של התקנת המזגן כפי רצונו של הצרכן לא הוסכם ולא תאם לשיקולו המקצועי של המתקין.
על כן הצרכן סרב להתקנה והגיע לסניף לדרוש את ביטול רכישת המזגן.
יש לציין כי הצרכן לא רכש התקנה בטרקלין.
בכל מקרה, כל חרטהשלא קשורה לתקינות המוצר שנרכש כרוכה בדמי ביטול.
תגובה:
ראשית הרשה לי להתנצל על חוסר הנוחות אשר נגרמה לך בסניף טרקלין חשמל סניף קרית אתא .טענותיך לגבי ליקויים בשירות נבדקו לעומקן והמסקנות המתבקשות הובאו לידיעת הנוגעים בדבר.
בהתאם לחוק-הצרכן רכש מוצר שלא נמצא כלקוי או פגום,התחרט ודרש לבטל,אין כל אישור להחזרת דמי הביטול.
חברת טרקלין חשמל נוקטת בכל האמצעים והמשאבים כדי שרמת השירות המוענקת תהיה איכותית וגבוהה ככל הניתן.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה