פרטי התלונה

תלונות שלמה סיקסט

תלונות חברות השכרת רכב

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
איחור מוגזם במתן השירות וחוצפה מצד נציגי השירות נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏04 ‏יוני ‏2006 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך הנ"ל נתקע הרכב שלי בשעה שבע בבוקר, ליד תל אביב. התקשרתי מיד לחברת הביטוח שלי - שלמה סיקסט, דיווחתי על התקלה והזמנתי גרירה. הובטח לי שיגיע גרר עד פרק זמן של שלוש שעות, ולכן נשארתי ברכב במקום לתפוס מונית לעבודה. לאחר כשעה וחצי הגיע, במקום גרר, נציג החברה שבדק את הרכב וקבע שהרכב מקולקל ושצריך לגרור אותו. הנציג הודיע לי שאצטרך לחכות שלוש שעות נוספות לגרר, אך לצערי הוא טעה - נאלצתי לחכות עוד כמעט חמש שעות, ובסך הכל כשבע שעות (!) ישבתי במכונית ביום החם וחיכיתי לגרר.

במהלך ההמתנה לגרר ניהלתי מספר שיחות עם מוקד השירות של שלמה סיסקט, על מנת לברר מתי אקבל את השירות. דיברתי בנימוס ולא הרמתי את קולי ולו פעם אחת. אך משום מה, נציגות השירות במוקד דיברו אליי בחוצפה מגעילה. כשהסברתי לאחת מהן שאני יושב כבר שש שעות במכונית, ושפרק הזמן הזה הוא כבר כפול מפרק הזמן שהבטיחו לתת בו שירות, קיבלתי את התשובה: "אני לא יודעת מה אתה רוצה שאני אעשה". במקום לפתור את הבעיה, או אפילו להתנצל - נציגי ה"שירות" החליטו להתחצף ולהפגין חוסר אונים. בעקבות הגישה שנעניתי בה, ביקשתי לדבר עם אחראי - חיכיתי כחמש דקות על הקו ובסופו של דבר הוחזרתי אל הנציגה שהבטיחה לי שהאחראי יתקשר אליי עוד באותו היום. כמובן ששום אחראי לא התקשר מאז ואני בספק אם אחראי כלשהו במוקד השירות בכלל שמע על המקרה.

לסיכום:
בגלל האיחור במתן השירות כמובטח של שלמה סיקסט נגרם לי נזק כספי ועוגמת נפש כתוצאה מבזבוז זמן מוגזם (כשבע שעות!), וגם נפגעתי מהיחס המחפיר, חוסר האונים והשקרים של נציגי השירות שלהם.
ממליץ לכם לעשות כמוני ולהעביר את ביטוח הרכב לחברה שברגעים כאלה, שבהם צריך סיוע, מסוגלת לתת שירות תוך זמן סביר, ומתייחסת ללקוחותיה בכבוד .
עלבון ועוגמת נפש סוג הנזק :
פיצוי כספי - אין צורך בהסברים וטיוב השירות מכיוון פתרון נדרש :

שלמה סיקסט שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה