פרטי התלונה

תלונות שלמה סיקסט

תלונות חברות השכרת רכב

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
צמיג שהתפוצץ תוך כידי נסיעה נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏12 ‏ינואר ‏2017 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
צ'ק פוסט סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שכרתי רכב משלמה סיקסט יום למחרת הרכב לא הניע התקשרתי לחברה
ונאמר לי שמיד יחזרו אלי שאלתי כמה זמן זה מיד נאמר לי דקה או שתיים
חזרו אלי אחרי 40 דקות ואמרו לי שלפי החוזה יש להם עד 3 שעות להגיע ואני הייתי בדרך למס הכנסה לדיון חשוב לא יכולתי לחכות אז ביקשתי עזרה מחברים הגיעו והניעו לי עם כבלים יומיים אחרי זה אותו הדבר עוד פעם לא היה לי זמן והנעתי בעזרת שכן כך היה לי 5 פעמים הייתי אמור להחזיר את הרכב אחרי 5 ימים אבל הצטרכתי להשאר לסידורים עוד זמן אז הארכתי לעוד שבועיים הייתי אמור להחליף את הרכב אבל בגלל שאישית נסעה כל בוקר לאימא שלה החולה עד 5 לא יכולתי לנסוע ולהחליף את הרכב אז נישארתי איתו וסבלתי בכלל לא ידעתי שהעיקר עוד לפני
ב12/1/17 נסעתי בחזרה לכיוון השדה תעופה בדרכי חזרה הביתה ובכיש החוף נסיעה של 110 קמ׳ש אני מרגיש הרכב מתנדנד ובום מתפוצץ לי הצמיג השמאלי האחורי אני חונה בצד לאט לאט מתקשר לחברה מבקש עזרה ומודיע שהתפוצץ לי הצמיג וכמובן שיש להם עד 3 שעות אז לי לא היה 3 שעות כי יש לי טיסה בעוד 4 שעות ועוד צריך להגיע לשדה התעופה וגם זמן להחזיר את הרכב אז החלטתי להחליף בכוחות עצמי את הצמיג החלפתי והמשכתי ל רזרבי הייתי צריך להוציא את הגלגל הרזרבי לשלוף את כל המזוודות על כביש החוף לסכן את עצמי ואת אישתי,בשיחה עם הנציגה נאמר לי שאני צריך לגשת להחליף את הצמיג על חשבוני או שצריך לגשת למשרדים של חברת שלמה סיקסט שאלתי אם בשדה זה בסדר נאמר לי שכן
אז הגעתי לשדה התעופה כמובן בלחץ אדיר של זמן הגיעו 3 בחורים בדקו את הרכב ואת הצמיג ואחד מהם אף אמר לי איך נתנו לך לנסוע עם צמיג כזה מאיפה שכרת את הרכב הוא שאל עניתי לו שבחיפה.החתימו אותי ולפני שחתמתי שאלתי אם הולכים לחייב אותי על הצמיג הנ׳ל נאמר לי והובטח לי שלא יחייבו בלי ליידע אותי מבטיחים שזה צריך להחליט מומחה שלהם לקחו ממני את מס הטלפון והמשכתי אחרי יום בדיוק אני רואה חיוב על הצמיג וגם על ההשכרה גם מחיר מופקע יותר ממה שהובטח לי לאחר שפניתי לחברה וביקשתי התיחסות למה שקורה נאמר לי שיחזרו אלי עד 72 שעות מעולם לא חזרו אלי עד היום רק קיבלתי מייל מבחורה בשם אתי שכתבה שקיבלו את התלונה והעבירו לגורם המחליט ויודיעו לי אחרי שבוע שלא חזרו אלי התקשרתי לאתי מהמייל שהיא מנהלת קישרי לקוחות והפקידה שענתה לי אמרה לי שבכלל עוד לא פתחו לי שום בקשה שאמרתי לה שיש לי מייל שמאשר שפתחו היא חזרה ובדקה ופתאום כן פתחו היא אומרת ומשום מה אתי המנהלת היא סירבה לדבר איתי בטענה שהיא שלחה לי מייל וזהו זה קישרי לקוחות?
ביזבוז זמן והשפלה סוג הנזק :
החזר כספי ופיצוי עוגמת נפש פתרון נדרש :

שלמה סיקסט שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה