פרטי התלונה

תלונות שלמה סיקסט

תלונות חברות השכרת רכב

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות גרוע ביותר וגבייה מוגזמת נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏01 ‏מרץ ‏2007 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
הירקון 122 כתובת:
הירקון סניף חברה:
תיאור הבעיה:
דרך עבודתי אני נוסעת ברכב המושכר מסניף הירקון הרכב הראשון שקיבלתי היה יונדאי גטס לבנה. זאת הפעם הראשונה שקיבלתי רכב הסוכן שלהם בדיוק ב 30 שניות עשה סיבוב באוטו והחתים אותי על כל הניירת. לאחר כ- 3 חודשים ביקשו ממני מיידית באותו היום להגיע להחליף את הרכב. כשהגעתי פתאום הסוכן עשר דקות בודק את האוטו וטען שיש שתי מכות קטנות באוטו. לא הבנתי מאיפה מכיוון שלא התרחשה שום תאונה. מכה קטנה בקצה הדלת ו2 ס"מ של קילוף צבע בכנף. אמרו לי שאם אני לא חותמת על הניירת אני לא מקבלת רכב לאחר ויכוחים אמרו שישלחו לי את החיוב. צילמתי את המכות והחלפתי את הרכב. יום למחרת הצגתי את התמונות לשני פחחים שונים הצעה אחת 200 ש"ח והשנייה 250 ש"ח. ומה החיוב ששלחו לי??? 1200 ש"ח לא כולל מע"מ!!!!!! החברה המעסיקה אותי פנתה אליהם ואמרה שזו גניבה לאור היום. והם עשו טובה והורידו ל 800 ש"ח. כבר חודש ימים שאני מנסה לדבר מול מנהלת הסניף מלי. השארתי אין סוף הודעות במיוחד לפקידה שם בשם שרון שכל יום הבטיחה לי שמלי תחזור אלי. כל שיחה מול שרון הייתי צריכה לספר את כל הסיפור מחדש. פשוט שירות כזה גרוע לעולם לא ראיתי. הייתי מוכנה לשלם כל סכום אם הייתי יודעת שזה פייר והשירות בהתאם. אני פונה לאתר לאחר כל הניסיונות שלי וברגע היאוש. אני מקווה שבאמת הפעם מישהו יטפל בזה כמו שהיה צריך.
עלבון ושירות סוג הנזק :
לוותר על הסכום ופיצויייייייי המגיע לי על כל העוגמת נפש ובזבוז הזמן. פתרון נדרש :

שלמה סיקסט שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה