פרטי התלונה

תלונות שלמה סיקסט

תלונות חברות השכרת רכב

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
גביית יתר נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏11 ‏נובמבר ‏2007 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
מוקד חירום סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך הנ'ל, בשעה 21:00 לערך נתקעתי עם הרכב בכביש 6 הזמנתי שירות גרירה מהחברה בה אני מנוי וקיבלתי תשובה שעלי לשלם את עלות כניסת הגורר לכביש 6 . להפתעתי הרבה המחיר שגבו ממני בכרטיס אשראי היה 50 ש"ח מחיר מופרז ביותר. למחרת בדקתי את עלויות הכניסה לכביש 6 עם מוקד דרך ארץ והבנתי שחברת שלמה סיקסט מנצלת את ההזדמנות וגובה מחיר מופרז כיוון שעלות הכניסה לרכב עד 4 טון הינה 10 ש"ח ולרכב מעל 4 טון הינה 32 ש"ח. יש לציין שבדקתי עם הגורר והוא מנוי לכביש 6 .
התלוננתי לנציגי החברה מס, פעמים אך לא זכיתי לתשובה.
כספי סוג הנזק :

שלמה סיקסט שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה