פרטי התלונה

תלונות שלמה סיקסט

תלונות חברות השכרת רכב

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות ועבודה לקויה ולא טובה נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
אני לקוחה מאוכזבת שמבוטחת בחברת אליהו, עברתי תאונה ב16.12.07 כל הצד הימני של הרכב שלי נכנס פנימה ,זה כלל גם את הגלגל הקדמי שיצא מהמקום, בעקבות זה הרכב שלי נלקח באמצעות הגרר למוסך "מטרו קאר 2006 בע"מ" (אשדוד) שנמצא ברשת של שלמה סיקסט (רשת מוסכים ושרותי דרך בע"מ),
האוטו היה במוסך שבוע ימים, כשלקחנו את האוטו מהמוסך בפעם הראשונה גילינו, שהעבודה לא התבצעה כמו שצריך , זה התבטא בכך:
1) הדלת הקדמית ששמו היתה במצב זוועתי, כל הדלת היתה מקומת ולא ישרה
2)הצביעה היתה לא טובה ( היו טביעות אצבעות+נזילה של הצבע)
3)התקינו גלגל ישן. רק בגלל ששמנו לב לזה רק אז החליפו לגלגל חדש
4)בעת התקנת הדלת לא התקינו את החלון כמו שצריך,הוא היה רופף ולא ניסגר כמו שצריך + היה צבע (בורדו) על כל החלון

אחרי שנפגשנו עם השמאי הראשי של חברת שלמה סיקסט, החלטנו לתת הזדמנות שניה למוסך" מטרו קאר 2006 בע"מ" (אשדוד), למרות כל העוגמת נפש שנגרמה לי,שבעקבות זה נהייתה לי בעיה רפואית ובזבזתי זמן( אני סטודנטית שנה שלישית) וכסף, החלטתי לתת הזדמנות שניה ,
בתקווה שהכל ייסתדר ואני אוכל בבטחון לקחת את האוטו ולהמשיך לנסוע איתו ללימודים שנמצאים בשדרות , אני גם עובדת וגם לומדת כל השבוע ואין לי זמן להתעסק בדברים האלה, אני הייתי בטוחה שייעשו עבודה טובה.

כשהכנסתי את הרכב בפעם השנייה לאותו מוסך, חשבתי שסוף סוף הכל ייסתדר
אך לצערי הרב זה לא היה ככה!!!

כשלקחתי את הרכב מהמוסך, בעל המוסך בשם אבי היה מאוד אדיב ואפילו נתן לנו שטיפה על חשבונו, כשהגענו לשטיפה , גילינו שהדלת הימנית הקדמית לא מחוברת כמו שצריך וזה התבטא בכך שכל המים חדרו פנימה.

אני התקשרתי לדידי השמאי הראשי של "שלמה סיקסט" ומה שגיליתי זה שאין לו זמן בישבילי ואני צריכה לחכות עד שהוא ייתפנה ורק אז וזה לא בטוח הוא יעזור לי

אני מאוד מאוכזבת מכל זה, בנוסף לתאונה שקרתה לי , אני מתמודדת עם בעיות שלא צריכות לקרות, אני סטודנטית שלומדת ועובדת כל השבוע כולל שבת, כל זה גרם לי לעצבים שגרמו לפריחה בכל הגוף בנוסף לכאבי ראש חזקים , חוסר שינה,,,, עכשיו אני נאלצת להשאר בלי רכב , עד שייתקנו אותו, ואני לא יודעת איך אני אגיע ללימודים ולעבודה.( זאת הפעם השלישית תוך שבועיים שאני נאלצת לשים את הרכב במוסך)

אני מצפה שהעבודה תתבצע כמו שצריך, במיוחד מבחינה בטיחותית .
אני נוהגת ברכב כל יום ,

עוגמת נפש סוג הנזק :

שלמה סיקסט שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה