פרטי התלונה

תלונות שלמה סיקסט

תלונות חברות השכרת רכב

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
קניית רכב מניו קופל נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏02 ‏אפריל ‏2002 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
רח' השלושה 2 כתובת:
ת"א סניף חברה:
תיאור הבעיה:
1.בתאריך הר"מ סגרנו עסקת קניית רכב מחב' ניו קופל sixt בסניף בת"א, רח' השלושה.
2. הוצג לנו דו"ח בדיקה של הרכב, ומלבד תיקוני פח קלים, נראה היה כי הרכב במצב מכני וחיצוני תקין, ולמרות זאת החלטנו להכניס את הרכב לבדיקה במכון דינמומטר הממוקם ממול לסניף, גם בבדיקה זו הרכב יצא ללא ליקויים משמעותיים.
3. כעבור שבועיים מיום רכישת הרכב, נדלקה נורת אזהרת מנוע ברכב, והיות והחברה מעניקה שנת אחריות, הופנתי ע"י נציגה טלפונית למוסך הקרוב למקום מגוריי- מוסך "אסרף" בשילת. לאחר המתנה מורטת עצבים של 3 שעות, הואיל בטובו האחראי במוסך לחבר את הרכב למחשב אוניברסלי ולאתר כי התקלה (לדבריו) היא שהכוהל לא תקין.לאחר שפנה לנציג ניו קופל, קיבל את הנחיתו של הנציג ואיפס את הנורית,וטען שרק במידה והתקלה תחזור בשנית - אחזור למוסך. וכמובן שלאחר כ- 5 דקות של נסיעה- נדלקה שוב הנורית. שבתי למוסך והשארתי את רכבי לתיקון. לאחר 3 ימים, בהם המתנתי עד לקבלת הכוהל מחב' ניו קופל ועד לבדיקות נוספות של המוסך, הוצאתי את רכבי ושילמתי השתתפות עצמית ע"ס 500 ש"ח.
4.לא חלפו 4 ימים מיום הוצאת הרכב מהמוסך, ושוב נדלקה נורית אזהרת מנוע, אלא שהפעם נלווה לנורית קרטוע של הרכב וחוסר כניסה להילוך. לאחר פנייתי לנציגת ניו קופל (במסגרת האחריות), הופנתי למוסך "שילובים מוטורס" בחולון (שכן המוסך בשילת היה סגור בחוה"מ פסח). ב-22/4 הכנסתי את הרכב למוסך ובשעת הצהריים קיבלתי טלפון מנציג המוסך שעדכן אותי כי התקלה היא חיישן חמצן מס 1. כמובן שתקלה זו לא נכללת במסגרת אחריות "ניו קופל", ועל כן נאלצתי לשם מכיסי 1,550 ש"ח לתיקון התקלה. בהוציאי את הרכב מהמוסך, כעבור 2 דקות נסיעה, גיליתי לתדהמתי כי התקלה של קרטוע הרכב ואי החלפת ההילוך, נשארה כשהיתה. שבתי למוסך המומה, ושם נאמר לי כי אכן התקלה לא נפתרה ועלי להשאיר את הרכב במוסך שוב.
5. עד לרגע זה- 23/4, שעה 17:00 - התקלה ברכב עדיין לא אותרה.
להלן טענותיי:
א. חברת "ניו קופל" שלחה אותי למוסך "אסרף" שאינו מוסך מורשה מטעם חברת מאזדה. החיבור למחשב לאיתור התקלה- הינו חיבור למחשב אוניברסלי ולא מחשב התואם לרכבי מאזדה, כך שסביר להניח (בהתייעצות עם אנשי מקצוע) שהתקלה לא היתה בכוהל כלל, ולכן שילמתי לחינם 500 ש"ח.
ב. הכוהל לו המתנתי, עד לשליחתו ע"י חברת "ניו קופל" הינו חלק חליפי מחנות "המאגר", ואינו כוהל חדש (תוית של "המאגר" מופיעה על הכוהל עצמו), כך שבפועל שילמתי על חלק חליפי ולא חדש. כמו כן חלקים חליפיים אלו גורמים לבלאי של הרכב.
ג.כל פניותיי לחברת "ניו קופל" (לנציגי הסניף בו רכשתי את הרכב, לנציגי השירות מול המוסכים) בנסיון להסביר את עוגמת הנפש שנגרמה לי, נתקלה בהפניות לגורמים שונים ובסירוב לנסות ולסייע.
ד."הכי אחריות שיש" מטעם חברת "ניו קופל" גורמים לטרטור ומשדרים חוסר מקצועיות וחוסר אכפתיות, שכן ביום בו פניתי וציינתי כי מוסך "אסרף" סגור, הופנתי למוסך "חולון מוטורס", ע"י נציגה בשם אתי. אך משהגענו למוסך זה- נאמר לנו כי הם מטפלים באנשי צבא בלבד. למחרת שהתקשרתי- נאמר לי כי כנראה בטעות הופנתי לשם וכי המוסך ששלחו לו הזמנת עבודה הינו "שילובים מוטורס" בחולון.
ה.גם במוסך "שילובים מוטורס" שהינו מוסך מורשה מטעם חברת מאזדה, "שרפתי" את כספי לחינם שכן הוחלף חיישן חמצן (כיוון שכך הראה המחשב) אך בפועל התקלה נשארה, ותקלה אחרת עדיין לא אותרה.
ו.כעת אני במצב של חוסר אונים, שכן הוצאתי עשרות אלפי שקלים לרכישת רכב לפני פחות משבועיים, ומאז אני עוברת טרטורים בין מוסכים, מוציאה סכומי כסף נוספים לתיקון תקלות שאינן פותרות את הבעיה ברכב.
אינני יודעת האם תקלה זו קרתה לפתע שכן אינני חשופה להסטוריה של הרכב.
ציפיתי כי כאשר אני רוכשת רכב מחברה בעלת שם, אקבל שירות בהתאם, אך במקום זאת אני חשה כי נפגעתי קשות וניזוקתי כספית מרכישת הרכב. ואילו חברת ניו קופל ממנה רכשתי את הרכב (שאפילו עדיין לא הועבר לבעלותי) מתנערת מאחריות ונוהגת בחוסר הוגנות משווע.
כספי סוג הנזק :

שלמה סיקסט שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה