פרטי התלונה

תלונות שלמה סיקסט

תלונות חברות השכרת רכב

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
טוס וסע בחברת ארקיע ושלמה סיקסט נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
שלום
בחודש יולי סיכמנו עיסקת טוס וסע בארקיע למינכן
הטוס עבר בשלום והחלק של הרכב בהתקשרות לחברת סיקסט(ע"י שלמה סיקסט)הוא הבעייתי
קיבלנו רכב במינכן והתחלנו לנסוע דרומה לאחר היום השני הרכב התחיל לזייף המשכנו עד אגם בלד ושם כבר אי אפשר היה להמשיך הרכב מסוג פורד מונדיאו סטיישן השמיע רעשים מוזרים ולא סחב כראוי
פנינו למשרד של סיקסט בבלד ונישלחנו ללובליאנה מרחק של כשעה למוסך של פורד(יום שבת)
שם אמרו שחייבים להשאיר הרכב ולחכות ליום ב לטיפול
פנינו לסוכן של סיקסט בלובליאנה ושם נאמר כי אין רכב חלופי לאחר לחץ הסכים לבדוק וביקש שנחזור עוד כמה שעות
חזרנו ונודע כי מצא רכב חלופי קטן בהרבה נאלצנו להסכים ולהידחק לתוכו ארבעה אנשים ולחזור לבלד שם התאכסנו תוך הסכמה שביום ב נקבל את הרכב שלנו שהוזמן במיוחד בשל גודלו
ביום ב אחר הצהריים התקשר הנציג של סירסט ומסר שהבעיה חמורה יותר מכפי שחשבו בתחילה והרכב לא יהיה מוכן לפני יום ד בסוף יום העבודה
מחוסר ברירה נאלצנו לשנות את כל תכניות הטיול ולא יכולנו לנסוע לאן שתוכנן
ביום ה התחלנו לחזור לכיוון מינכן וחזרה הביתה ברכב הקטן שנמסר לנו
אופל בגודל של פולקסווגן פולו

במשרד של סיקסט במינכן אמרו שאין להם מה לעשות ויש לפנות למשרד בישראל

פניתי למשרד של שלמה סיקסט בישראל ונאמר לי כי הם לא אחראים אלא רק מתווכים ולאחר ויכוחים הסכימו לפנות לסניף בגרמניה שם קיבלנו את הרכב בבקשה לפיצוי בגין ההפרש בין הרכב שהוזמן ושולם עבורו לבין הרכב אותו נאלצנו לקבל בגין התקלה שקרתה
כמו כן חלק גדול מהטיול התקלקל בשל חוסר הנוחות והצפיפות מאחר ונאלצנו לנסוע עם חפצים על חלק מהנוסעים מפאת חוסר מקום תוך סיכון בטיחותי

לסיכום קיבלנו הצעה לפיצוי של 100יורו

האם סביר ומה ניתן לעשות במקרים מסוג זה כאשר הספק המקומי בארץ מתכחש לאחריות שלו

תודה
אייל
פיצוי כספי הולם לנזק פתרון נדרש :

שלמה סיקסט שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה