פרטי התלונה

תלונות שלמה סיקסט

תלונות חברות השכרת רכב

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות גרירה -גרוע נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 12.2.06 בשעה 17:00 נתקעתי עם הרכב בבאר שבע היתקשרתי לחברת הגרירה "שלמה" לאחר המתנה של 15 דקות ענתה לי מוקדנית ממש לא נחמדה בלשון המעטה את השיחה היא התחילה בצרור של תנאים לביצוע הגרירה
בין היתר נאמר לי שאת הרכב גוררים לחניון ורק בבוקר הרכב יגרר לירושלים
והרכב יחליף 2 או 3 גוררים עד ביתי שבמעלה אדומים ואין אחריות על הציוד הנמצא ברכב השרות הנורמלי שצריכה החברה לתת או שגוררים את הרכב ישירות או שאחראים על הציוד הנמצא ברכב-בעקבות התנאים הנ"ל החלטתי לא לגרור את הרכב -נסעתי במונית לביתי וחזרת לבאר שבע למחרת כדי לתקו את הרכב
תשולם עבור המוניות וביזבוז זמן מיותר פתרון נדרש :

שלמה סיקסט שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה