פרטי התלונה

תלונות שלמה סיקסט

תלונות חברות השכרת רכב

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שרות בלתי נסבל של הסניף נושא התלונה:
‏יום שני ‏30 ‏אפריל ‏2012 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
צומת שילת כתובת:
שילת סניף חברה:
תיאור הבעיה:
ביום שישי ה-12 לאפריל נגשתי לסניף שילת של חברת שלמה סיקסט. סגרנו על רכב סיטרואן פיקאסו 2008 ואמרו לי שהוא יגיע מחיפה ביום ראשון ה-14 על הבוקר.
בפועל הרכב הגיע רק למחרת בערב. לא טרחו להתקשר אלי להודיע לי והמספרים אליהם חייגתי על מנת לברר לא פעלו.
תפסתי את שרות הלקוחות בשני בצהריים ואמרו לי שעושים שם שיפוצים ואי אפשר לתפוס אותם. בקשתי מספר נייד ותפסתי אותם. אמרו לי שהרכב יגיע בערב.
למחרת, יום שלישי ה-17 לאפריל, הגעתי על הבוקר על מנת לקחת את הרכב לבדיקה במוסך בלוד.
כאשר הגעתי הייתי בשוק. כאשר סגרנו על רכב שהוגדר בצבע זהב ברשיון רכב, יצאתי החוצה עם מנהל המכירות (גולן) ועם נציג המכירות (חיים) והם אמרו שהצבע הוא שמפניה והראו לי רכב אחר ואמרו שהרכב יהיה בדיוק בצבע הזה.
בפועל ראיתי שהרכב הוא זהב לכל דבר. הסברתי להם שלא על זה סגרנו והם החלו להצטדק ואמרו שזה מה שמופיע להם ברשיון והם רק אנשי מכירות ולא אמורים לדעת...הם אמרו שמעבר לזה מדובר בצבע מאד מבוקש...הסברתי שמדובר באונאה!
לא היו רכבים אחרים כאלטרנטיבה ואמרתי שבכל זאת אקח את הרכב לבדיקה.
הבדיקה העלתה כמה פגמים שלא הוצגו כגדולים ובסניף אמרו שישלחו את הרכב לתיקון והוא יחזור ב-19 או לכל המאוחר ב-20 לחודש.
במקביל היו תיקונים פנימיים שבקשתי שיתקנו ולמרות שבמועד המכירה אמרו שיתקנו הכל, במועד זה, מנהל הסניף אמר בפירוש שהם לא מתקנים תיקונים קוסמטיים. היו לא מעט כאלה והם סרבו לתקן. קטן עליהם.
מיותר לציין שרק היום בבוקר ה-30 לחודש הודיעו שהרכב מגיע. במהלך תקופה זו התקשרתי כל יום לברר והם הציגו בפני משפטי מכירה לא מוצלחים ולא משכנעים שהם רוצים את הטוב ביותר עבורי וכו'. בפועל לקח שבועיים עד שהרכב היה בדרך חזרה מהמוסך! אין לי ספק שהרכב ישב שם בצד במוסך וכלל לא טפלו בו למשך ימים רבים. למען האמת, אני מטיל בספק שהרכב אכן טופל כפי שהבטיחו. כפי שאמרתי היה מדובר בתיקונים יחסית פשוטים. גם החלפת מנוע לא לוקחת שבועיים!
אבל היום החוצפה כבר חצתה כל גבול. הם התקשרו אלי להודיע לי שהרכב יגיע אחה"צ. השיחה התקבלה ממנהל הסניף גולן. פתאום הופעל עלי לחץ והוא הודיע לי כי אני חייב להגיע היום מפני שהם חייבים לשחרר את הרכב לפני סוף החודש. התקשרתי שוב בצהריים לוודא שהרכב שם ואמרו לי שיהיה שם ב-100% וודאות ב-4:30. אני גר בגוש עציון במרחק שעה נסיעה ועובד בירושלים. לקחתי חצי יום חופש ונסעתי לכיוון צומת שילת. כאשר הגעתי אמרו לי שהרכב יגיע רק מחר. הסברתי להם שמעבר לעגמת הנפש והטרטור ספגתי פה פגיעה כלכלית. לא היתה לכך שום הצדקה. המנהל גולן פנה לנציג מכירות חיים (שדרך אגב היה מגעיל, לא מקצועי ולא סימפטי מהרגע הראשון שפגשתי אותו) ושאל אותו אם התקשר להודיע לי שהרכב לא יגיע היום. הוא ענה בפירוש שלא רק שלא הודיע זאת, הוא התקשר אלי ואמר לי בפירוש להגיע.
שרות לקוחות זה מושג וקונספט שלא קיים בסניף שילת. השירות היה מתחת לכל ביקורת, והיום, שבועיים וחצי לאחר תשלום המקדמה, הרכב עדין לא בידי.
אני מבקש ואף דורש התייחס לתלונה ופיצוי כספי משלמה סיקסט על כל הנזק שנעשה.
כספי, עגמת נפש ו סוג הנזק :
פיצוי כספי הולם והתנצלות מכובדת וראוייה פתרון נדרש :

שלמה סיקסט שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה