|
|
|
|
|
|
שרות גרוע |
נושא התלונה: |
יום חמישי 09 מרץ 2006 |
תאריך האירוע: |
אזור הצפון |
אזור: |
תיאור הבעיה:
אני בעל רכב מספר 5563905
ניתקעתי בכביש 6 והזמנתי גרר, למרות שהתקנון מחייב אותם לבוא עד 2 שעות מתאריך הקריאה..הם באו רק לאחר 3 וחצי שעות,,וזאת אף למרות שהודעתי שיש לי 2 תינוקות קטנים ברכב...ועוד גבו לי 50 ש"ח בגלל שהם באים לכביש 6
חברה ממש חוצפנית...שלא מקשיבה ללקוחותיה..ולא מכבדת את ההסכמים שלה עם הלקוח
|
כספי |
סוג הנזק : |
החזרת הכסף+פיצוי |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
שלמה סיקסט שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|